Witam, przed kilkoma dniami przeskoczył mi pasek rozrządu ( dwa dni po zakupie auta ). Głowica do regeneracji nowy rozrząd i... kłopot z jego ustawieniem. Koło pasowe na wale i wałki rozrządu na górze ustawiłem idealnie na znakach, założyłem pasek i okazało się że zawory są otwarte i uderzają o tłoki. Po kilku próbach okazało się,( dzięki Bogu brat ma identyczną Xantię ), że blokada koła pasowego nie pokrywa się z otworem w bloku silnika i otwór jest przesunięty o około 90 stopni po obwodzie. Czy mogło być tak, ze jakiś mechanik wcześniej założył koło z innego silnika w którym otwór był w innym miejscu??? ( na kole były dwa białe znaki z markera). Ja mam 2.0 16V 132KM _________________ Piwko zawsze dobre
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Citroen Xantia ) Silnik iskrowy-uklad chłodzenia-układ zasilania-układ napędowy.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.