witam
Problem z odpaleniem silnika i komunikat ,,ELECTRONIC IMMOBILISER FAULT czy ktos mial taki sam problem to bardzo prosze o odpowiedz!
ps.
poniewaz wizyta w servisie kosztuje ponad £80 (mieszkam w UK)
xsara picasso 2.0hdi 2002r
Jacek,nie nerwuj się,czasami się nie nadąża jak wpadnie trzech i sieje zamęt. Już je sprzątam _________________ Nie znam się,kobietą jestem ...
(zpa 1256585)
witam
Problem z odpaleniem silnika i komunikat ,,ELECTRONIC IMMOBILISER FAULT czy ktos mial taki sam problem to bardzo prosze o odpowiedz!
ps.
poniewaz wizyta w servisie kosztuje ponad £80 (mieszkam w UK)
xsara picasso 2.0hdi 2002r
zmartwię cię , immobilajzer nie czyta Ci czipa w kluczyku niestety pozostaje tylko programowanie w ASO
Żadne progromowanie, ja miałem taki sam problem z tym i wystarczyło wymienić tylko dwuprzekażnik i juz było ok. Po co naciagać kogoś na koszta skoro sam tego nie wie.
w dwuprzekazniku często gniją piny przyłaczeniowe szczególnie w obwodzie pompy paliwa ...auto kręci a nie odpala i nie koniecznie musi wyświetlać komunikat o awarii immobilajzera aczkolwiek rzeczywiście takie sytuacje się zdażają
Czesto natomiast gdy auto długo stoi i akumulator ulega rozładowaniu "wysypuje się" immobilajzer właściwie nie wiedziec czemu ( i to nie tylko w citroenach)
Demontaż faktycznie błachy - wystarczy zsunąć z prowadnicy w górę.
Po otwarciu widok jak na zdjęciu.
Rozumiem, że te dwie zielone kostki to przekaźniki...?
Tyle tylko, że "12V 35A 0,3531" to przekaźniki wentylatorów. Co mają wspólnego z zapłonem i immo?
Ostatnio zmieniony przez Adaźko dnia Sob 28 Wrz 2013, 20:12, w całości zmieniany 1 raz
Demontaż faktycznie błachy - wystarczy zsunąć z prowadnicy w górę.
Po otwarciu widok jak na zdjęciu.
Rozumiem, że te dwie zielone kostki to przekaźniki...?
Tyle tylko, że "12V 35A 0,3531" to przekaźniki wentylatorów. Co mają wspólnego z zapłonem i immo?
[/b]
Na zdjęciu w poście z "21 Wrz 2013 14:17" widać powyżej wskazanej przez ciebie skrzynki inny przekaźnik (bliżej kierowcy). Taki jak na tej fotce, ale to z kolei jest przekaźnik świec żarowych, co przy obecnych temperaturach też nie ma nic wspólnego z zapłonem.
Dwuprzekaźnik o którym mówisz za co jest odpowiedzialny?
dwuprzekaznik ( brązowe opakowanie wilekości paczki paierosów z wejściem wielopinowym ( ok 15 pinów musiłabym sprawdzic w schemacie - odcina pompe paliwowa i układ wtryskowy, najczęsciej gnija piny lub styki przekażników) powinien byc własnie przykręcony w miejscu gdzie masz te przekażniki wentylatorów
jeszcze jedno pytanie o jakim silniku i aucie piszemy bo w stopce masz c4 1,6 hdi a piszesz w dziale XPP
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Citroen Xsara Picasso ) Elektronika/Elektryka/Komunikaty.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.