1.6 HDI 90 KM bardzo dynamiczny i oszczędny ale turbina nie wytrzymuje stu tysięcy kilometrów . Nowa kosztuje z wymianą ok 3000 zł (nie regenerowalna). Pisałem już o tym ,ktoś mi odpisał że może olej nie był cały zlewany - ale był. Wymieniany co ok. 10000 - i to nie pomogło
POZDRAWIAM
Ja mam C3 II 1,4 hdi z roku 2009 i zrobione 166000 km.
Do wczoraj autko jezdziło bez usterek. Po wymianie paska rozrzadu przejechałem autostada ca. 100 km
i wtedy silnik zaczal "szarpac" przy obrotach powyzej 2000 obrotow. Na razie nie wiem co mu dolega
i szukam porady.
Uwazam, ze to bardzo dobre auto.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Citroen C3 ) Silnik Diesel -uklad chłodzenia-układ zasilania-układ napędowy.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.