Czy jest możliwe by podczas ustawiania zbieżności i jazdy testowej poprzedni serwis nie rozpoznał takich usterek w zawieszeniu czy świadomie żerowano na mnie?
różnie bywa ;
jak stukało - to trzeba szukać aż się znajdzie - nie ma dymu bez ognia
nawet jakbym znalazł luz na półosi , a nie stwierdził go w zawieszeniu -to ustawianie/ sprawdzenie geometrii
zaleciłbym po wymianie przegubu czy pólosi ( przy niektórych automatach trzeba wymieniać cała póloś )
bo do wymiany trzeba rozpiąć zawieszenie
Witajcie ponownie.
A więc tak, w tulejach guma była wybita, ogólnie dwie okrągłe tuleje a dwie takie większe i to one były zdecydowanie od środka wybite. Co do wcześniejszego serwisu obiecali zwrot gotówki za ustawianie zbieżności (bez problemu).
Wielkie DZIĘKI wszystkim za zainteresowanie i porady!
Temat zamknięty i dużo zdrowia życzę.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Citroen C5 ) Silnik Diesel-uklad chłodzenia -układ zasilania-układ napędowy.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.