Dołączył: 04 Lis 2018 Posty: 27 Skąd jesteś (miejscowość / region): Kraków Posiadane auto: Citroen C5 2.0 benzyna
Piwa: 0/0
Wysłany: Sob 21 Mar 2020, 17:30
Temat postu:
Pompa zawieszwnia problem
Witam kolegów, jestem tu nowy i potrzebuje pomocy, mianowicie ma do wymiany pompę zawieszenia hydraulicznego i nie mogę rozszyfrować jaki jest jej numer by kupic mam tylko numer silnika pompy 965406868000 a numeru sterownika i samej pompy naklejka nie czytelna nic a nic, trybu sport nie mam.
Samochod to C5 , 2005 rok 2.0 benzyna 140 KM z automatem
podam Vin moze ktoś z kolegów rozszyfruje mi to próbowałem w Service Box ale po rejestracji chca kase
Mój vin to VF7RCRFJF76655671
z góry dziekuje za pomoc.
A padła elektronika czy tylko silnik? Jak silnik to kupujesz dowolną i przekładasz, jak z elektroniką to powinna pasować dowolna od FL tylko jest różnica wersja zwykła czy sport.
Dołączył: 04 Lis 2018 Posty: 27 Skąd jesteś (miejscowość / region): Kraków Posiadane auto: Citroen C5 2.0 benzyna
Piwa: 0/0
Wysłany: Nie 22 Mar 2020, 08:13
Temat postu:
Re: ( Citroen C5 ) Pompa zawieszwnia problem
Padła cała pompa, a też nie chce sie bawić w przekładanie częście, machanik wysłał mi naklejkę z pompy tylko ona jest nie oryginalna tylko jakąś inna ta naklejka, na naklejce jest X3 H2+ tylko wiadomo że coś było robione z nią bo wersja plus ➕ jest z funkcją sport a ja tej opcji nie mam, dlatego chcę dojść po vin jaka powinna być.
Witam.
Że tak wtrącę .
C5 mk 1 jak i FL mają zawieszenie HA3 (bez sport) i HA3+ (sport) .
Więc musisz szukać HA3 jeśli nie masz "sport"
Tak jak kolega pisał jak kupisz pod swoje zawieszenie to będzie pracować.
Pod maską (o ile są osłony jak w Mk 1 nikt nie ruszał ) na osłonie po stronie zbiornika LDS masz napis :
"Hydractive 3" lub "Hydractive 3+" (Sport)
Jak dobrze pamiętam ...
"HA2" (+) było w Xantii poliftowej ... _________________ Jak mogie to pomogie.
Posiadam DiagBox-a
moze ktoś z kolegów rozszyfruje mi to próbowałem w Service Box ale po rejestracji chca kase
Mój vin to VF7RCRFJF76655671
Kolega ayrekp proponuje rozwiązanie radykalnego "cięcia kosztów" , ale przypuszczalnie tak się nie uda.
ayrekp napisał:
sterownika i samej pompy naklejka nie czytelna nic a nic, trybu sport nie mam.
Samochod to C5 , 2005 rok 2.0 benzyna 140 KM z automatem
Prawdopodobnie chodzi o sterownik z oznaczeniem katalogowym typu H2, ale to trzeba dokładnie zweryfikować z wersją zawieszenia HA3.
Wszystko wskazuje na to, że im dalej w las tym więcej drzew.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.