C-elysee 1.6 niecale 118 tysiecy nalotu i zaswiecil mi sie komunikat pt.usterka ladowania akumulatora. Sprawdzilem miernikiem i aku jeszcze jest naladowane, ale bez ladowania. Ojciec powiedział, ze zazwyczaj szczotki w alternatorze przy tym przebiegu nadaja sie do wymiany lub padl regulator napiecia. Czy ktos moze cos podpowiedziec, naprowadzic mnie? Nie znalazlem nigdzie regulatora napiecia do c-elysee. Z gory dziekuje za odpowiedzi!
C-elysee 1.6 niecale 118 tysiecy nalotu i zaswiecil mi sie komunikat pt.usterka ladowania akumulatora. Sprawdzilem miernikiem i aku jeszcze jest naladowane, ale bez ladowania. Ojciec powiedział, ze zazwyczaj szczotki w alternatorze przy tym przebiegu nadaja sie do wymiany lub padl regulator napiecia. Czy ktos moze cos podpowiedziec, naprowadzic mnie? Nie znalazlem nigdzie regulatora napiecia do c-elysee. Z gory dziekuje za odpowiedzi!
Regulator jest w środku alternatora , zmierz napięcie przed i po odpaleniu silnika . Po powinno być ponad 13V przed 12./ Coś _________________ a mama mówiła nie bierz francuza
C-elysee 1.6 niecale 118 tysiecy nalotu i zaswiecil mi sie komunikat pt.usterka ladowania akumulatora. Sprawdzilem miernikiem i aku jeszcze jest naladowane, ale bez ladowania. Ojciec powiedział, ze zazwyczaj szczotki w alternatorze przy tym przebiegu nadaja sie do wymiany lub padl regulator napiecia. Czy ktos moze cos podpowiedziec, naprowadzic mnie? Nie znalazlem nigdzie regulatora napiecia do c-elysee. Z gory dziekuje za odpowiedzi!
Regulator jest w środku alternatora , zmierz napięcie przed i po odpaleniu silnika . Po powinno być ponad 13V przed 12./ Coś
Czasami ,często wystarczy wyczyścić klemy i słupki aku . Często masa pomiędzy silnikiem A obudowa ,lub plecionka silnik blacha . Miernik w dłoń i 5 minut roboty Max 5 min _________________ a mama mówiła nie bierz francuza
Wyszlo na to ze szczotki w alternatorze sie wyjechaly i montarz nowych to byl koszt 80zl + 140 demontowanie alternatora. Zycie mam z tym c-elysee, jak z kobitka uzalezniona od svarowskiego...
Pytanie Panowie, czy wiecie, czy trzeba demontowac cos z klimatyzacji by wyciagnac alternator, czy mnie mechanik kroi??
Wczoraj przerabiałem temat w C5 X7, padł alternator...kupiłem używany i lata znakomicie...stary dałem do regeneracji i mam w zapasie ....za regenerację zapłaciłem 250 PLN..
Do alternatora jest fajne dojście bo jest u góry..
Alternator jest z góry więc niezłe dojście.
Jeśli by coś demontował z klimatyzacji to by musiał ją napełnić ... _________________ Jak mogie to pomogie.
Posiadam DiagBox-a
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Citroen C-Elysee ) Elektronika/Elektryka/komunikaty.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.