Witam, w mojej cytrynie brak cieplego powietrza, uklad nie jest zapowietrzony, po nagrzeaniu silnika przewody ktore połączone są z nagrzewnicą od termostatu są ciepłe, po nagrzaniu odkrecilem kurek odpowietrzenia na wezu nagrzewnicy i plyn byl goracy, a cieplego powietrza brak, nie wiem co mam sprawdzic, moze ktos wie co sie stalo, klima manualna _________________ bat
Przewody od chlodnicy sa gorace, plyn ktory wyplywa z odpowietrznika nagrzewnicy tez jest goracy ale nie wiem czy odpowietrznik jest na powrocie czy zasilaniu, moze wymontowac nagrzewnice, ale jak to zrobic , czy tr,eba rozbierac deske czy mozna ja wymontowac z boku pod kierownicą _________________ bat
Nie musisz wymontowywać, wystarczy ją przepłukać puszczając zwykła wodę odwrotnie niż przepływ płynu, żeby wymontować to najprawdopodobniej trzeba ściągąc deskę.
Na klimie też dmucha zimne, czy żeby przeplukac wystarczy plukac przez przewody z nagrzewnicy ktore sa pod maska czy wyciagac nagrzewnice i plukac _________________ bat
Regulacja przestawia sie normalnie, zadnych usterek nie stwierdzam, ale moze jakos inaczej sprawdzic, ale zadnych oporow w przekrecaniu regulacji nie ma _________________ bat
Tak sie zastanawiam, czy termostat podaje cieply plyn do nagrzewnicy, ale jak odkrecilem odpowietrznik to lecial cieply plyn ale nie taki cieply jak w wezu chlodnicy _________________ bat
Czy ktos cos podpowie, ppdczas jazdy temperatura silnika nigdy nie jest wieksza niz 2 kreski, po miescie dochodzi do 3, jak jade do pracy 20 km do dopiero po ok 10 12 km pokazuje sie jedna kreska, ale nawet jak jade po miescie i sa 3 kreski powietrza cieplego brak _________________ bat
Obie na nagrzewnicę jest przed termostatem(obieg mały).
Ale jak wspominasz o wskazaniu temperatury sprawdź termostat.Po odpaleniu silnika górna część chłodnicy powinna być zimna dopóki silnik nie osiągnie optymalnej temperatury.Być może nawalił termostat i otwarty jest cały czas duży obieg przez chłodnicę. _________________ Jak mogie to pomogie.
Posiadam DiagBox-a
Dziwna sprawa, ale opisze co zrobilem, spuscilem plyn z ukladu, wymontowalem termostat, wlalem do niego zimnej wody to bardzo delikatnie przepuszczal ale prawie nic, zanurzylem go we wrzatku i sie otwiera, pomyslalem ze moze nagrzewnica, przed wymontowaniem nagrzewnicy zdjąlem przewody od strony silnika z nagrzewnicy, chcialem przedmuchac ale jakis straszny opór był, zalozylem wszystko zalalem plynem do czyszczenia chlodnic, uruchomilem silnik na 10 min, spuscilem wode z tym plynem, no i wymontowalem nagrzewnice, zalalem ja wrzatkiem i oddaje cieplo, wiec to nie nagrzewnica, zlozylem wszystko do kupy, zalalem plynem, uruchomilem silnik i po 3 min z nawiewu leci cieplo, Magia _________________ bat
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Citroen C4 ) Wnętrze-klimatyzacja-konsola-nawiew
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.