Jejku- dzieki!!!!
Blondynka!
Ze tez nie pomyslalam o TYM wczesniej....?!!!!
Na szczescie mamy wlasnie takie FORUM, co to niektorzy "uprzejmi" nas uswiadomia.
Dołączył: 02 Maj 2011 Posty: 340 Skąd jesteś (miejscowość / region): Mazowsze Posiadane auto: C5 II 2.0 HDI 138 BVA6 HA3+ Exclusive
Piwa: 44/1
Wysłany: Pią 13 Mar 2015, 17:39
Temat postu:
Re: co do google.pl
Venecja napisał:
Jejku- dzieki!!!!
Blondynka!
Ze tez nie pomyslalam o TYM wczesniej....?!!!!
Na szczescie mamy wlasnie takie FORUM, co to niektorzy "uprzejmi" nas uswiadomia.
Valencio, z całym szacunkiem bez względu na kolor ondulacji, pewnie wielu chętnie by pomogło, ale nie raczyłaś nawet napisać jaka to skrzynia, a są co najmniej trzy różne. Rozumiem że możesz nie znać modelu, ale choćby czy 4-biegowa czy 6-biegowa, i jaki silnik ma auto. Wtedy przynajmniej możnaby dojść jaką masz skrzynię i odszukać Ci te błędy. Zajrzałaś łaskawie raptem po ponad 2 tygodniach od czasu gdy zadałaś pytanie i jeszcze oczekujesz że ktoś w międzyczasie dokumentację trzech skrzyń przekopał i od 2 tygodni odpowiedź czeka aż się pojawisz?
Przepraszam. Korzystalam z tak zwanych "wakacji".
Nie spodziewalam sie, ze ktos za mnie odwali robote. Poza tym auto i tak wyladowala na warsztacie. Chcialam sie zapoznac z czym mam do czynienia. Czy nie beda mnie, naiwnej, naciagac na niepotrzebne wydatki, udawac fachowcow.
Sama nie moglam znalesc zadnych wskazowek co moga znaczyc tez oznaczenia, wiec skorzystalam z tego formum.
Wszystkim dziekuje za zainteresowanie.
Na chwile obecna koncze ten watek.
Dołączył: 02 Maj 2011 Posty: 340 Skąd jesteś (miejscowość / region): Mazowsze Posiadane auto: C5 II 2.0 HDI 138 BVA6 HA3+ Exclusive
Piwa: 44/1
Wysłany: Sro 18 Mar 2015, 15:57
Temat postu:
Re: co do google.pl
Sroqraf napisał:
Jeśli opis jest OK to Mk2. A to w Mk2 były 4-biegowe?
Oczywiście że tak. W Mk II 6-biegowa skrzynia AM6 była tylko w dieslach, a wszystkie silniki benzynowe miały 4-biegowe automaty - słabsze silniki (2.0i) miały AL4 a mocniejsze (3.0i V6) miały 4HP20. Nawet w C5 Mk III (X7) silnik 2.0i 140 KM (dopóki był oferowany) nadal był z 4-biegową skrzynią AL4, dopiero z silnikami VTi pojawiła się w benzynie AM6.
To był właśnie powód dla którego ja kupiłem diesla, choć fanem diesli nie byłem. Kupując 2.0 HDi Exclusive dostałem dużo lepszy 6-biegowy automat a na dodatek Hydractive 3+, podczas gdy w benzynie 2.0i Exclusive był 4-biegowy automat (co dawało piękne spalanie rzędu do 14-15 l w mieście) oraz Hydractive 3.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Citroen C5 ) Elektryka/Elektronika/Komunikaty.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.