Witam.
Citroen Xsara Picasso 2007 r 1.6HDi oznaczenie silnika: 9HX (DV6ATED4). I pytanie czy w tym samochodzie przewód smarujący turbinę posiada sitko czy nie. Bo wszędzie są różne informacje. Olej zmieniam co roku, bo 10 tys nawet nie zrobię. Czy w takiej sytuacji jest się czego obawiać?
I pytanie na temat rozrzadu. Jest pasek ale czy dodatkowo jest lancuch spinajacy walki rozrzadu czy nie ma? Jezeli jest i samochod ma 200 tys przebiegu to gdy teraz bede wymienial pasek to ten lancuch tez wymienic czy nie?
Podaj VIN, jeszcze sitko powinno być, przy takim interwale zmian oleju raczej nie ma się co bać o to sitko, bo będzie czyste.
Jest łańcuszek spinający wałki, jeśli go nie słychać to można by zostawić, ale i dla pewności można wymienić, decyzja należy do ciebie.
VF7CH9HXC25844248
Tylko ze do tej pory poprzedni wlasciciel lal 10w40 a ja sie przymierzam do wymiany na 5w30.
No w sumie to go nie slychac. Najwyzej jak rozbiore to zobacze w jakim jest stanie.
Witaj.
Jeżeli chodzi Ci o smarowanie turbiny to mogą być sitko lub nie o ile poprzedni właściciel nie zlikwidował lecz przy sprawdzeniu zabezpiecz się o uszczelki miedziane 12,2X18 EP3
Jeżeli łańcuszka nie słychać to na razie nic nie ruszaj z tym, że po wymianie oleju na rzadszych może się odezwać rozrząd co jest trochę nie jasne dlaczego poprzedni zastosował taki, a nie inny olej. _________________ http://citroen.auto.com.pl/forum/regulamin.php
Regulamin to nie wróg, a przyjaciel który uchroni Ciebie przed kwarantanną.
Poprzedni wlasciciel na pewno nie wyjal sitka. Okej pomysle nad tym. A jak z tym rozrzadem po wymianie oleju z 10w40 na 5w30 w jakim sensie sie odezwie ze zacznie glosniej pracowac? W sumie za niedlugo bede wymienial olej i pewnie zaraz po wymianie oleju nowy rozrzad to wtedy bedzie dobrze? Czy lepeiej w ogole nie zmieniac oleju na 5w30 tylko lac 10w40?
Po VIN masz sitko, możesz je wyjąc lub kupić nową śrubę, w serwisie kosztuje 27zł.
Nie masz FAPa więc spokojnie możesz zostać na 10W40.
Witam.
O jakiej śrubie jest tu mowa?Ja wymieniłem całą rurkę smarującą,bo w serwisie powiedziano mi,że sitko jest na wejściu oleju do rurki,czyli na dole przy bloku.Rurka miała z obu stron nyple do nakręcenia na wystające z obu stron króćce i tyle.Nie rozumiem więc o jakiej śrubie się mówi,a spotykam się już po raz drugi na forum z tym terminem.Czy może ktoś mnie oświecić?Pozdr....
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Citroen Xsara Picasso ) Silnik Diesel-uklad chłodzenia -układ zasilania-układ napędowy.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.