Dołączył: 06 Mar 2019 Posty: 7 Skąd jesteś (miejscowość / region): nędza Posiadane auto: brak
Piwa: 0/4
Wysłany: Czw 07 Mar 2019, 13:44
Temat postu:
Prośba o ocenę ogłoszenia benzyna 2.0
Hej, po długich przemyśleniach na temat nowego samochodu wybór padł na C5. Wersja do jakiej się skłaniam to 2.0 benzyna (w przyszłości gaz). Jako, że wybór benzyny jest bardzo okrojony myślałem już nawet o dieslu, ale w oko wpadła mi taka oto oferta:
Samochód ze Szwecji, ze zweryfikowanym przebiegiem, z hydro, na którym mi zależy tylko ta cena Czy przy takim przebiegu po zakupie musiałbym wymienić rozrząd (auto prawie 10letnie)? Jak myślicie czy ta cena jest miarodajna do wersji wyposażenia i przebiegu?
Proszę bardzo: Wskakuj w pociąg czy autobus lub autem i obejrzyj, przejedź się i nie zapomnij kwotę z konta pobrać
Bo tak to wszystkie auta są fajne, ale nie wiadomo czy dobrze zawieszenie pracują oraz czy nie ma stuków w zawieszeniu itd. i kto to ma sprawdzić odległy forum?
Cytat:
Jak myślicie czy ta cena jest miarodajna do wersji wyposażenia i przebiegu?
Cena trochę za wysoka jak na 10 letnie, ale i tu skąd mamy wiedzieć jakie ma wyposażenie nie znając numeru vin co i też odległy forum ma wiedzieć?
Ogólnie to auto jest polecane zwłaszcza z hydro zawieszeniem i takowym silnikiem jest bardzo dobre pod instalację LPG, ale jeśli chodzi o jej wyposażenie to tylko na podstawie vin trzeba sprawdzić i skoro jesteś zainteresowany to jak wyżej, a potem podziel się kupnem i wrażeniami w tym dziale na forum.
Cytat:
po zakupie musiałbym wymienić rozrząd (auto prawie 10letnie)?
Poza salonem nie ma aut bez inwestycji i niestety, trzeba się liczyć z wydatkami takie jak oleje, rozrząd, płyny itd. o ile sprzedawca zrobił swoim zakresie to cena jest przystępna, a jak musiałbym wszystko wymieniać wyżej wspomniane to jest za drogo i warto negocjować. _________________ http://citroen.auto.com.pl/forum/regulamin.php
Regulamin to nie wróg, a przyjaciel który uchroni Ciebie przed kwarantanną.
Absolutnie nie jest - cena z kosmosu. Dałem mniej za swoją z przebiegiem 82kkm gdy miała pięć lat. Różnice: moja to sedan, ma fotele welurowe bez ogrzewania.
Myślę że przebieg nie jest prawdziwy mimo tych wszystkich pięknych pieczątek. Papier też się starzeje a po tej książce tego nie widać.
Zwróć uwagę na błyszczącą ramkę wokół dźwigni zmiany biegów - wydaje mi się że jest z egzemplarza z automatem, zatem ktoś miał powód by ją wymienić, tak jak i gałkę zmiany biegów, która przy tym przebiegu też powinna być już zużyta. Wniosek - samochód był picowany, co samo w sobie karalne przecież nie jest, jednak uprawdopodabnia też tezę o picowaniu książki. A w książce wciąż ten sam charakter pisma i trochę zbyt dużo tych samych cyfr w przebiegach. Niby drobiazgi, ale... _________________ A ja sobie płynę. I płynę.
Dołączył: 05 Paź 2015 Posty: 307 Skąd jesteś (miejscowość / region): Wrocław Posiadane auto: BYŁ C5 III 2.0 HDi 163KM, jest coś o wiele piękniejszego, ale też francuzik ;)
Piwa: 8/2
Myślę że przebieg nie jest prawdziwy mimo tych wszystkich pięknych pieczątek. Papier też się starzeje a po tej książce tego nie widać.
Przebieg na 99% kręcony, a cenę dali wysoką, żeby niby uwiarygodnić ten stan.
Wczoraj odwiedził mnie szwagier i opowiedział jak był w Niemczech po auto i jakiś Polak ładował na lawetę Golfa. Z wyglądu podobno igiełka. Zapytali czy mogą sobie obejrzeć itp. Spojrzeli z ciekawości na licznik, podobno miał 370 000km, a był 5 letni. Spojrzeli na rejestrację lawety, okazało się, że to z ich województwa. Później podobno z ciekawości poszukali w ogłoszeniach i znaleźli dokładnie tego Golfa, ale z przebiegiem...117 000km
A później na forach ludzie płaczą, że mają niby niski przebieg, a auto się sypie, no i marka do d...y,
Tak to jest, jak ktoś szuka "okazji"
Wg strony szweckiego ministerestwa transportu przebieg jest realny
Besiktigas senast
2018-11-30
Mätarställning
70933
Podjadę w przyszłem tygodniu go zobaczyć, mam niecałe 100km ale mi właśnie też cena mimo wszytko wydaje się z kosmosu...
edit
kolega zb13 rozkodował vin i wg tego ma takie wyposażenie:
C5 (X7) KOMBI 5DRZW 2.0 i 16v 143 (EW10A) BVM 5
Linia produktu C5 (X7)
Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna) 12090 CJ 1 0118
Data Początku Gwarancji 22.08.2010
Numer seryjny silnika 10 NX06 0010572
OPB HBKM
NRE e2*2001/116*0360*07
P4A 9664893599
C5 (X7) KOMBI 5DRZW 2.0 i 16v 143 (EW10A) BVM 5
Informacje ogólne
RODZAJ PRODUKTU POJAZD SPECJALNY
ZNAK HANDLOWY/TYP ELEMENTU CITROEN
LINIA PRODUKTU C5 (X7)
TYP NADWOZIA KOMBI 5DRZW
WYKOŃCZENIE ŚREDNIE WYSOKIE
SILNIK WTRYSK EW10A
PRZENIESIENIE NAPĘDU SKRZYNIA MECHA 5
RODZAJ FARBY LAKIER METALICZNY DWUWARSTWOWY
KOLOR NADWOZIA KTH - LAKIER SZARY THORIUM
TYP TAPICERKI WEWNĘTRZNEJ CT SANDERSON G027 + OMNIREP F920 "XQ"
KOLOR OKŁADSZIN "FX"
SKRZYNIA BIEGÓW (CHARAKTERYSTYKA) SKRZYNIA MECHA BE4 N
SILNIK (TYP) SILNIK TYP EW/DW
MONOGRAM DODATKOWY, INNE FLEX
MONOGRAM C5
Dane pojazdu
WYKOŃCZENIE ŚREDNIE WYSOKIE
RODZAJ FARBY LAKIER METALICZNY DWUWARSTWOWY
KOLOR NADWOZIA KTH - LAKIER SZARY THORIUM
TYP TAPICERKI WEWNĘTRZNEJ CT SANDERSON G027 + OMNIREP F920 "XQ"
KOLOR OKŁADSZIN "FX"
SKRZYNIA BIEGÓW (CHARAKTERYSTYKA) SKRZYNIA MECHA BE4 N
PRZEKŁADNIA KIEROWNICZA WSPOMAGANIE UKŁADU KIEROW STAŁE
PRZEKŁADNIA PRĘDKOŚCIOMIERZA BEZ OBROTOMIERZA
Zasilanie silnika
WARIANT SKOJARZONY WTRYSK SYSTEM WTRYSKU MAGNETI MARELLI
FILTR ZBIORNIKA FILTR ZBIORN. ZEWN.
STOP AND START BEZ STOP AND START
SILNIK WTRYSK EW10A
CZUJNIK WODY FILTRA PALIWA BEZ CZUJNIKA OBECNOŚCI WODY W OLEJU NAP
PALIWO 0 A 85 ALCOOL OU SANS PLOMB 95-Q A/B/E (BIOFLEX)
USUWANIE ZANIECZYSZCZEŃ (SILNIK) DEPOLLUTION MOTEUR EURO 4
UKŁAD WYDECHOWY WZDŁUŻNY TYLNY TŁUMIK
SILNIK (TYP) SILNIK TYP EW/DW
POJEMNOŚĆ SKOKOWA 2000 CM3
KATALIZATOR KATALIZATOR PON 10PPM
PODGRZANIE OBIEGU GAZU OBUDOWY PODGRZEW OBIEGU GAZU OBUDOWA
WAHANIA MOCY (SILNIK) MOC 103 KW 200 NM
SYSTEM ANTYZANIECZYSZCZENIOWY BEZ SYSTEMU ZAPOB ZANIECZYSZCZENIU
TECHNIKA USUWANIA ZANIECZYSZCZEŃ POJAZDU TECHN. OCZYSZ SPALIN POJAZD EURO 4
FILTR CZĄSTEK (FAP) BEZ FILTRA PRZECIWPYŁOWEGO
WENTYLATOR 1 WENTYLATOR STER. ELEKTRONICZNE ZABUDOW. 150W
Skrzynia biegów, Napęd
PRZENIESIENIE NAPĘDU SKRZYNIA MECHA 5
SKRZYNIA BIEGÓW (CHARAKTERYSTYKA) SKRZYNIA MECHA BE4 N
PRZEKŁADNIA PRZEŁOŻENIE CP 17 X 81
PRZEKŁADNIA PRĘDKOŚCIOMIERZA BEZ OBROTOMIERZA
KOŁO STYLIZOWANE KOŁO BALTIQUE 17-CALOWE
SPRZĘGŁO SPRZĘGŁO HYDRAULICZNE
UKŁAD RÓŻNICOWY (OBUDOWA) MECHANIZM RÓŻNICOWY 84
FELGA/OPONA/ WYMIARY ZAŁOŻONA OPONA 17-CAL.
OGUMIENIE (WYMIARY, TYP) OPONY 225/55 R17 97W NIE WZMOCNIONE
KOŁO (TYP) MONTAŻ KOŁA ZE STOP LEK 1
WSKAŹNIK SPADKU CIŚNIENIA W OGUMIENIU BEZ WSKAŹNIKA CIŚNIENIA OPON
SKRZYNIA BIEGÓW (TYP) SKRZYNIA MECHA BE4T
Zawieszenie, Układ kierowniczy, Hamulce
UKŁAD KIEROWNICZY (DZIAŁANIE) ELEKTROHYDR.UKŁ.KIEROWN. WSPOMAG.
STABILIZATOR POPRZECZNY TYLNY DRĄŻEK STABILIZATORA TYL ŚRED 21
PRZEKŁADNIA KIEROWNICZA WSPOMAGANIE UKŁADU KIEROW STAŁE
STABILIZATOR PRZEDNI DRĄŻEK STAB. PRZEDNI O ŚREDN. 24,5
PRZESUW MECHANIZMU KIEROWNICZEGO ZAKRES MECH KIEROWNICZEGO 180
ZAWIESZENIE ZAW NORMALNE
ZAWIESZENIE AKTYWNE AKTYWNE ZAWIESZENIE REGULACJA RĘCZNA
ZAWIESZENIE (TYP ARCHITEKTURY) ZAWIESZENIE HYDRAULICZN.
DYNAMICZNA KONTROLA STABILNOŚCI Z SYSTEMEM ESP
Nadwozie, Wyposażenie
ZDOBIENIA BOCZNE (WYGLĄD) ZABEZPIECZENIA BOCZNE CHROM
ZDOBIENIA BOCZNE (WYMIARY) OSŁONY BOCZN. Z TWORZYWA
KOŁPAK (STYL) KOŁPAK BALTIQUE 17-CALOWY
KOŃCÓWKA RURY WYDECHOWEJ KOŃC. RURY WYDECHOWEJ BEZ CHROM
ŚWIATŁO OŚWIETLENIA PROGU OŚWIETLENIE PRZEDNIEGO PROGU
OSŁONA DODATKOWA (POD SILNIKIEM) BEZ DODATKOWEJ DOLNEJ OSŁONY SILNIKA
FUNKCJA DODATKOWA LUSTERKA WSTECZNEGO ZEW. LUSTERKO ZEWN SKŁADANE ELEKTRYCZNIE
WYCIERACZKA PRZEDNIA WYCIERACZKA PRZED PR PRZER CZĘSTOT AUTOMAT 16 PRĘD
WYCIERACZKA TYLNA WYCIERACZKA TYL
WYCIERACZKA REFLEKTORA WYCIERACZKA REFLEKTORA
SZYBA DACHU BEZ SZYBY W DACHU
ZDERZAKI ZDERZ KOL NADW + ZABEZP CHROM + CHROM KRATKA ATRAP
BAGAŻNIK ZEWNĘTRZNY MONTAŻ Z DRĄŻKAMI PODŁUŻ BAGAŻNIKA DACH
REFLEKTOR PRZECIWMGIELNY REFLEKTORY PRZECIWMGIELNE
KOŁO ZAPASOWE BEZ KOŁA ZAPASOWEGO
LUSTERKO ZEWNĘTRZNE (WYGLĄD SZKŁA) SZYBA LUST WST PRZEZROCZYSTA
OSPRZĘT ZEWNĘTRZNY ZEWNĘTRZNA KLAMKA CHR
LUSTERKO ZEWNĘTRZNE (PROMIEŃ OD STR. KIEROWCY) SZKŁO LUST. WSTECZ. ZEWN. WYPUKŁE
DACH OTWIERANY DACH SZTYWNY
MASKOWNICE ZDERZAKÓW PAS OCHR ZDERZAKA W KOLORZE NADWOZIA
SZYBA (WYGLĄD) SZYBA LEKKO BARW.
SZYBA (TYP) PRZ SZYBA WARSTWOWA AKUST + TLN HARTOWANA
Wyposażenie wnętrza
PODTRZYMANIE LĘDŹWIOWE FOTELA (DZIAŁANIE) PODTRZYM. LĘDŹWIOW. RĘCZN.
DODATKOWE ZŁĄCZE ZESTAWU AUDIO 1 GNIAZDO USB
MODUŁ TELEMATYKI BEZ MODUŁU TELEMATYCZNEGO
TYP TAPICERKI WEWNĘTRZNEJ CT SANDERSON G027 + OMNIREP F920 "XQ"
ALARM ANTYWŁAMANIOWY BEZ ALARMU ANTYKRADZIEŻOWEGO
PODŁOKIETNIK SIEDZENIA TYLNEGO Z PODŁOKIETNIKIEM TYL
KLIMAT (TEMP. ZEWNĘTRZNA) KRAJE O BARDZO ZIMNYM KLIMACIE
STOPNIOWANIE BIEGÓW PODZIAŁKA W KM/H
STRONA KIEROWNICY (STANOWISKO KIEROWCY) KIEROWNICA PO LEWEJ
OGRZEWANIE DODATKOWE BEZ DODATKOWEGO OGRZEWANIA
WYPOSAŻENIE TABLICY ROZDZIELCZEJ WYSTRÓJ LOMA POŁYSK
ŚWIATŁA WEW. RÓŻNE OŚWIETLENIE STD + LAMPKA DO CZYT MAP R2
OKŁADZINA PRZESTRZENI ŁADUNKOWEJ. DYWAN COFFRE I KLAMKA CHROM
TABLICA ROZDZIELCZA (CHARAKTERYSTYKA) SKALA DO 260 KM/H 160 M/H MATRYCA MONOCHROMATYCZNA
OKŁADZINA DRZWI WYSTRÓJ LOMA SIWY/WOLFRAM
GŁOŚNIK 4 GŁOŚ PRZED (2 TW + 2 PRZED) + 2 GŁ TYL
IZOLACJA (ZASŁONY, BOCZNE OSŁONY P-SŁONECZNE, SZYBERDACH) BEZ ŻALUZJI TYL
NADSTAWKA SIEDZENIA PRZEDNIEGO PASAŻERA PODWYŻSZ SIEDZ PASAŻERA REGUL PRZÓD TYŁ
STEROWANIE SIEDZENIA PRZEDNIEGO KIEROWCY STER RĘCZNE FOTELEM PRZED KIEROWCY
STEROWANIE SIEDZISKA PRZEDNIEGO PASAŻERA STER RĘCZNE FOTELEM PRZED PASAŻERA
PODŁOKIETNIK SIEDZENIA PRZEDNIEGO (DZIAŁANIE) BEZ PODŁOKIETNIKA PRZ
ODTWARZACZ PŁYT KOMPAKTOWYCH BEZ INSTALACJI DO MONT ODTWARZACZA CD
SYSTEM NAWIGACJI BEZ SYSTEMU NAWIGACJI
ŻARÓWKI REFLEKTORÓW ŻARÓWKA HALOGENOWA
PODNOŚNIK SZYBY TYLNEJ PODN. SZYB. TLN. ELEKT. STER. SEKWENC. + RYGLOW.
CZYTNIK INFORMACJI DROGOWYCH BEZ NADZORU BOCZNYCH ODCHYLEŃ TORU JAZDY
WYŚWIETLACZ WYŚWIETLACZ POZIOM C EKRAN CZARNO-BIAŁY
LUSTERKO PODRĘCZNE PASAŻERA LUSTERKO KIER+PASAŻ Z OSŁONĄ I OŚWIET
MATA GRZEJNA FOTEL PODGRZEWANY
PODUSZKA POWIETRZNA BOCZNA PRZEDNIA PODUSZKA POW. BOCZN. KLATKI PIERSIOW. PRZ. + KURTY
OŚWIETLENIE DOLNE WNĘTRZA NADWOZIA BEZ OŚWIETL. DLN. KABINY
ZABEZPIECZENIE TYLNEGO PASAŻERA BEZ OCHRONY PASAŻERA TLN.
BLOKADA PODUSZKI POWIETRZNEJ RĘCZNE WYŁĄCZENIE PODUSZKI POWIETRZNEJ
REFLEKTOR, KOREKTOR POCHYLENIA AUTOMATYCZNA REGULACJA REFLEKTORÓW
ODBIORNIK RADIOWY SYST. AUDIO ODTW. CD RDS "RD4/MP3"
CHŁODZENIE KLIMATYZACJI CHŁODZENIE AUTOMATYCZNE
NADSTAWKA SIEDZENIA PRZEDNIEGO (KIEROWCY) PODW. FOTELA KIER. REGULAC. RĘCZN.
WEWNĘTRZNE LUSTERKO WSTECZNE LUST WEW DZIEŃ - NOC PODWÓJNE ELEKTROCHR
REGULACJA KLIMATYZACJA/TEMPERATURA KLIMATYZACJA AUTOMAT. BI-ZONE
LUSTERKO ZEWNĘTRZNE (PROMIEŃ OD STR. KIEROWCY) SZKŁO LUST. WSTECZ. ZEWN. WYPUKŁE
SCHOWEK, PRZESTRZEŃ ŁADUNKOWA BEZ SIATKI W BAGAŻNIKU
TUNER RADIOWY MONO TUNER RADIO
WYKRYWANIE PRZESZKODY RADAR.CZUJN.PRZESZKODY PRZ. TLN.
ZASŁONY BOCZNE BEZ ŻALUZJI BOCZNYCH
WSKAŹNIK SPADKU CIŚNIENIA W OGUMIENIU BEZ WSKAŹNIKA CIŚNIENIA OPON
DOSTOSOWANIE WYKŁADZINY OSŁO DŹWIGNI/GAŁKA + PŁYTKA PLAST
WZMACNIACZ KOREKTORA BEZ AMPLITUNERA
CZĘSTOTLIWOŚĆ RADIOWA CZĘSTOTL. RADIOWA EUROPA ZACHODNIA
STEROWANIE RYGLOWANIEM ZAMEK ZWYKŁA BLOKADA
SZYBA (TYP) PRZ SZYBA WARSTWOWA AKUST + TLN HARTOWANA
KIEROWNICA KIER SKÓRA 2 RAMIONA
WENTYLATOR 1 WENTYLATOR STER. ELEKTRONICZNE ZABUDOW. 150W
Elektryka
ALTERNATOR ALTERNATOR KLASA 12
AKUMULATOR AKUMULATOR L2 400
ROZRUSZNIK ROZRUSZNIK KLASA 4
OŚWIETLENIE SPECJALNE AUTOMAT WŁĄCZANIE + KOMPLETNE ŚWIATŁA DZIENNE
ŚWIATŁA WEW. RÓŻNE OŚWIETLENIE STD + LAMPKA DO CZYT MAP R2
ŚWIATŁO OŚWIETLENIA PROGU OŚWIETLENIE PRZEDNIEGO PROGU
FUNKCJA DODATKOWA LUSTERKA WSTECZNEGO ZEW. LUSTERKO ZEWN SKŁADANE ELEKTRYCZNIE
CZĘSTOTLIWOŚĆ ZDALNEGO STEROWANIA ZAMKIEM CZĘSTOTLIWOŚĆ ZDALNEGO STEROW BLOKADY 433,92 MHZ HETERODYNA
ŻARÓWKI REFLEKTORÓW ŻARÓWKA HALOGENOWA
OŚWIETLENIE DOLNE WNĘTRZA NADWOZIA BEZ OŚWIETL. DLN. KABINY
REFLEKTOR PRZECIWMGIELNY REFLEKTORY PRZECIWMGIELNE
REFLEKTOR, KOREKTOR POCHYLENIA AUTOMATYCZNA REGULACJA REFLEKTORÓW
Marki wyposażenia
WARIANT SKOJARZONY WTRYSK SYSTEM WTRYSKU MAGNETI MARELLI
Inne
KRYTERIUM ZMIENNOŚCI, KLIENCI, KONCEPCJA BIOTECH
ATMOSFERA ATMOSFERA NORMALNA
STRONA KIEROWNICY (STANOWISKO KIEROWCY) KIEROWNICA PO LEWEJ
ETYKIETA BEZ
OD STRONY JEZDNI RUCH PRAWOSTRONNY
WYPOSAŻENIE BEZPIECZEŃSTWA AEROZOL DO NAPRAWY PRZEBITYCH OPON
TOCZENIE SIĘ SZEROKIEJ DROGI
OSPRZĘT ZEWNĘTRZNY ZEWNĘTRZNA KLAMKA CHR
Na moje oko kierownica też jest obszyta na nowo.Szycie nie jest równe i faktycznie ramka jest chyba od auto."Niski" stan licznika nie zawsze idzie w parze ze stanem technicznym.Co do ceny też uważam,że z kosmosu i jak kolega pisał być może dla"uwiaruygodnienia" przebiegu.Prawda jest taka,że auto z takim przebiegiem za granicą też ma odpowiednią cenę.Ale sprawdzić tylko można osobiście.W samym opisie Stoi "Tourer",a po vin wyszło Ci Kombi,początek gwarancji 08.2010... Niby [cenzura]łki,ale te drobiazgi zmuszają do ostrożności przy zakupie... _________________ Jak mogie to pomogie.
Posiadam DiagBox-a
Dołączył: 05 Paź 2015 Posty: 307 Skąd jesteś (miejscowość / region): Wrocław Posiadane auto: BYŁ C5 III 2.0 HDi 163KM, jest coś o wiele piękniejszego, ale też francuzik ;)
Piwa: 8/2
W samym opisie Stoi "Tourer",a po vin wyszło Ci Kombi,początek gwarancji 08.2010... Niby [cenzura]łki,ale te drobiazgi zmuszają do ostrożności przy zakupie...
Przecież Tourer to właśnie kombi
Moim zdaniem z autem może być coś nie tak. Żaden handlarz nie ściąga z zachodu (czy północy ) aut w bdb stanie, bo najzwyczajniej, są one tam BARDZO drogie. Zawsze ściągają auta z jakimiś defektami, bo na tym mogą zarobić.
Pole manewru mają albo na kręceniu licznika, albo naprawie jakiegoś rozbitka. Innej opcji nie ma.
Sam jak szukałem C5 to pytałem kolegi, który mieszka kilka lat we Francji, czy mógłby mi coś znaleźć. Powiedział otwarcie, że WSZYSTKIE auta, które idą z Francji do Polski, są po dzwonach. Bo auta z pewną historią i bezwypadkowego po prostu nie opłaci się sprowadzać bo raz, że tam kosztuje więcej niż w PL, to jeszcze dojdzie podatek.
Sam obecnie szukam innego, nowszego auta i widzę, że nieważne jaka marka, ale jeśli auto ma pewne papiery i historię to np. na mobile.de jest drożej niż w Polsce (biorąc pod uwagę nawet auto od 1 właściciela, serwisowane w ASO).
Odnośnie ramki chromowanej, o której koledzy wyżej piszą, nie musi być dołożona. Ja mam skrzynię manualną w swoim i mam identyczną chromowaną ramkę jak ten egzemplarz.
Jest jednak niezgodność w opisie odnośnie daty 1 rejestracji, z tym, co jest w książce. Dziwne, nawet bardzo. Później będą może wciskać kit, że się pomylili. Może z tym, że niby "bezwypadkowy" też Albo powiedzą, że po kolizji to nie po wypadku
Najzabawniejsze, że ma niby hydro zawieszeni, automatyczny hamulec, a nawet nawigacji nie ma Zadziwiająca konfiguracja.
Odnośnie ramki chromowanej, o której koledzy wyżej piszą, nie musi być dołożona. Ja mam skrzynię manualną w swoim i mam identyczną chromowaną ramkę jak ten egzemplarz.
Tak,ale napis "snow motion" jest w automacie,w manualu chyba nie ma.
Cytat:
Przecież Tourer to właśnie kombi
Tourer nie ma szklanego dachu? I napis na listwie tylnego słupka "Tourer".
W tym egzemplarzu tego niema.
Cytat:
Moim zdaniem z autem może być coś nie tak. Żaden handlarz nie ściąga z zachodu (czy północy Wink ) aut w bdb stanie, bo najzwyczajniej, są one tam BARDZO drogie. Zawsze ściągają auta z jakimiś defektami, bo na tym mogą zarobić.
Pole manewru mają albo na kręceniu licznika, albo naprawie jakiegoś rozbitka. Innej opcji nie ma.
Tu się zgadzam w 100%.
Albo bardzo dokładnie sprawdzić lub odpuścić.
Za taką cenę szybko się nie sprzeda... _________________ Jak mogie to pomogie.
Posiadam DiagBox-a
Ostatnio zmieniony przez radzio77 dnia Sob 09 Mar 2019, 18:08, w całości zmieniany 1 raz
Dzień dobry
Tourer to kombi i wcale nie musi mieć szklanego dachu
Ja mam ten napis na chromowej listwie, moze dlatego że Exclusive, a szklanego dachu nie mam.
Ostatnio zmieniony przez __Robert__ dnia Sob 09 Mar 2019, 16:06, w całości zmieniany 1 raz
Dołączył: 05 Paź 2015 Posty: 307 Skąd jesteś (miejscowość / region): Wrocław Posiadane auto: BYŁ C5 III 2.0 HDi 163KM, jest coś o wiele piękniejszego, ale też francuzik ;)
Piwa: 8/2
Odnośnie ramki chromowanej, o której koledzy wyżej piszą, nie musi być dołożona. Ja mam skrzynię manualną w swoim i mam identyczną chromowaną ramkę jak ten egzemplarz.
Tak,ale napis "snow motion" jest w automacie,w manualu chyba nie ma.
Jest Ja mam manual i identyczną ramkę wraz z napisem
radzio77 napisał:
Za taką cenę szybko się nie sprzeda...
A zobacz pozostałe C5 tego sprzedawcy
Cena praktycznie identyczna, a przebiegi ile większe
To jakiś fantasta, który chyba szuka jeleni.
Też mi się wydaje, że szybko się nie sprzedają Nie dałem rady jeszcze tam podjechać od poniedziałku zaczyna urlop i tam pojadę. Mega ciężki temat trafić fajną c5 w benzynie. Chyba, że któryś z forumowiczów ma na sprzedaż
Dołączył: 05 Paź 2015 Posty: 307 Skąd jesteś (miejscowość / region): Wrocław Posiadane auto: BYŁ C5 III 2.0 HDi 163KM, jest coś o wiele piękniejszego, ale też francuzik ;)
Piwa: 8/2
Jak chcesz auto pewne technicznie i ze znaną historią, to mogę zaoferować swojego. Tylko,że ja go będę sprzedawał najwcześniej w okolicach wakacji bo muszę najpierw kupić coś innego. Nie mogę zostać bez auta. Leasing mam teoretycznie do końca roku (ostatnia rata styczeń 2020), ale mogę wykupić szybciej.
Nie bój się diesla. C5 to mój pierwszy w życiu diesel i do tego stopnia jestem z niego zadowolony, że moim kolejnym autem też na 100% będzie diesel.
Każdy straszy dpfem czy fapem, a tak naprawdę, jego regeneracja w C5 to jedynie 900zł. A spalanie, przynajmniej w moim przypadku, gdzie jeżdżę dynamicznie, to 6.5-6.8. Do tego masz większą frajdę z jazdy niż w benzyniaku
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Citroen C5 ) Oceń swoje auto - opinie i testy użytkowników oraz porady przed kupnem auta.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.