Dołączył: 11 Sty 2019 Posty: 7 Skąd jesteś (miejscowość / region): Poznań Posiadane auto: Opel
Piwa: 0/1
Wysłany: Pią 11 Sty 2019, 12:52
Temat postu:
C5 (III), hydroaktywne zaw., manual, 2.0HDI, do 20tys.zł
Szanowni Państwo,
od kilku miesięcy poszukuję Citroena C5 (III) w poniższej opcji:
- zawieszenie hydroaktywne,
- silnik 2.0 HDI,
- sedan,
- skrzynia manualna,
- czujniki parkowania przód i tył,
- budżet nieprzekraczający 20 000 zł.
Dodatkowo może być z nawigacją. Dodatkowe wyposażenie oczywiście mile widziane, acz niekonieczne. Będę wdzięczny za pomoc w poszukiwaniach. Być może ktoś z forumowiczów ma coś do zaoferowania?
W większości sprzedający nie dbają o auta. Konsekwencją tego jest mnóstwo ogłoszeń C5-tek, których użytkownicy/właściciele nie znają stanu podwozia. To mnie już nie szokuje - części do nich są drogie. Ostatnio zrobiłem ponad 800 km by zobaczyć auto, rzekomo w idealnym stanie. Właściciel dawał sobie za niego "rękę urwać" i nie miał przeszkód do całkowego ok. 1,5-godzinnego prześwietlenia samochodu w serwisie. Efekt - zawyżona wartość i wkład na start 10-15 tys. zł - aż tyle było do zrobienia. Nie jestem ekspertem od tego modelu i sugeruję się opiniami ludzi, którzy się tym zajmują (zawsze kontrola w serwisie).
Wiem już z doświadczenia, że muszę założyć na start jakiś wkład 2-3 tys. zł kupując używane auto. Niestety ostatnie doświadczenie i rząd wielkości 10-15 tys. zł mnie już przeraża. Czy to norma w tym modelu? Być może bujam w obłokach i szukam auta na które mnie po prostu nie stać
A poza tym auto wygląda ponadczasowo i szybko się nie zestarzeje, a i komfort jazdy jest zdumiewający.
Niestety ale w tym budżecie nie kupisz auta sprawnego.Będą to skarbonki i suma końcowa i tak wyniesie 30 kilka tysięcy.Więc albo powiększ budżet albo szukaj wcześniejszej wersji czyli mk2. _________________
Po pierwsze szukasz auta z dołu tabeli, stare, z dużym przebiegiem, czego sie spodziewasz? Po drugie, ceny są z aso, wiele napraw można zrobić taniej poza autoryzowanym serwisem, często regeneracja wystarczy, a nawet jesli, to w aso tez maja regenerowane podzespoły, wtedy taniej. Ceny podzespołów do E klasy , do volvo (aso) to (żeby tylko) x 2 lub więcej. Jak nie wierzysz, sprawdż ceny w aso merca zawieszenia airmatic, itd. Przykład z aso, zlecam wymianę manszety gumowej na półosi, mówię chciałbym żeby wszystkie siłowniki byly suche po naprawie (przykre doświadczenie z prywatnego serwisu), wychodzi mechanik ,ogląda , mówi że trzy ciekną (jeden wymieniany u nich, więc ten dobry, niby).Ja na to nieprawda, niech pan mi pokaże wyciek i koniec rozmowy, usluga wykonana, minęło (nie wiem 2 lata , może troche mniej) wszystkie silowniki suche. Tyle w temacie.
Po pierwsze szukasz auta z dołu tabeli, stare, z dużym przebiegiem, czego sie spodziewasz?
Przyznaję rację i zdaję sobie z tego sprawę. Czego się spodziewam? Spodziewam się samochodu wymagającego nakładu finansowego nie przekraczającego 50% jego ceny wyjściowej. Słyszałem wiele opinii nt ceny poszczególnych części - zwłaszcza układu hydroaktywengo zawieszenia, która jest często wysoka. Mógłbym w niedługim czasie po zakupie dokonać wymiany któregoś kosztownego elementu, ale nie większości naraz. Do tej pory z takimi przypadkami się spotykałem - być może miałem wyjątkowego niefarta.
repetier napisał:
Po drugie, ceny są z aso, wiele napraw można zrobić taniej poza autoryzowanym serwisem, często regeneracja wystarczy, a nawet jesli, to w aso tez maja regenerowane podzespoły, wtedy taniej.
OK - tutaj jak najbardziej można zejść z ceny ogólnej naprawy. Będę rozglądał się za możliwościami regeneracji.
repetier napisał:
Ceny podzespołów do E klasy , do volvo (aso) to (żeby tylko) x 2 lub więcej. Jak nie wierzysz, sprawdż ceny w aso merca zawieszenia airmatic, itd. Przykład z aso, zlecam wymianę manszety gumowej na półosi, mówię chciałbym żeby wszystkie siłowniki byly suche po naprawie (przykre doświadczenie z prywatnego serwisu), wychodzi mechanik ,ogląda , mówi że trzy ciekną (jeden wymieniany u nich, więc ten dobry, niby).Ja na to nieprawda, niech pan mi pokaże wyciek i koniec rozmowy, usluga wykonana, minęło (nie wiem 2 lata , może troche mniej) wszystkie silowniki suche. Tyle w temacie.
Niestety ale w tym budżecie nie kupisz auta sprawnego.Będą to skarbonki i suma końcowa i tak wyniesie 30 kilka tysięcy.Więc albo powiększ budżet albo szukaj wcześniejszej wersji czyli mk2.
Czyli bujam w obłokach - dzięki. Będę powoli pracował nad budżetem, ale na mk2 nie przejdę - subiektywnie: "brzydal"
Generalnie kupisz takie autko, ale niestety będzie miało dość duży przebieg. Jak znajdziesz takie C5 z przebiegiem 300 tkm to nie bój nic. One tyle mają, nawet te z przebiegiem 150 TKM
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Citroen C5 ) Oceń swoje auto - opinie i testy użytkowników oraz porady przed kupnem auta.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.