Bezpiecznik dobrany jest z zapasem - czyli wartość graniczna prądu bezpiecznika przekracza z uwzględnieniem określonego współczynnika wartość prądu maksymalnego płynącego w obwodzie. Ten prąd natomiast może być dużo większy od 17 amperów. Bo przy niskiej temperaturze na zewnątrz może być większy, ale również (tak, jak w przypadku żarówki) bezpośrednio po załączeniu też jest większy i potem spada w miarę nagrzewania. Wszystkie paski grzeją? Jak któryś pasek jest przerwany - to prąd pobierany będzie z kolei mniejszy - czyli dla pełnosprawnej szyby będzie większy niż pomierzone 17A.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Citroen C3 ) Elektryka/Elektronika/komunikaty.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.