Witam,
Mam lekki problem z samochodem - na jałowym słychać jak silnik delikatnie zwalnia obroty aż do momentu jak prawie ma zgasnąć, dodaje sam lekko gazu tak do niecałych 1000obr, znowu zwalnia obroty i tak w kółko. Przepustnica czy silnik krokowy?
Druga rzecz, byłby ktoś tak łaskawy i wrzucił zdjęcie gdzie w tym silniku znajduje się silnik krokowy?
Za cholerę nie widzę go i nie mogę zlokalizować. C5 2007r, silnik RFJ.
Witam.
Jeżeli masz gaz sprawdź przewody wszystkie od podciśnienia.Miałem tak samo i okazało się,że przy reduktorze był pęknięty wężyk podciśnienia i łapał fałszywe powietrze,a obroty falowały ,później aż do gaśnięcia.Po jego wymianie wróciło wszystko do normy.
Witam.
Jeżeli masz gaz sprawdź przewody wszystkie od podciśnienia.Miałem tak samo i okazało się,że przy reduktorze był pęknięty wężyk podciśnienia i łapał fałszywe powietrze,a obroty falowały ,później aż do gaśnięcia.Po jego wymianie wróciło wszystko do normy.
To też może być i pewnie bardziej prawdopodobne, ponieważ przy rozwalonych mapach wtrysku autko na jałowych jest spokojne. Objawy rozwalonych map można łatwo rozpoznać przy ruszaniu, auto się dławi.
Diagnostyka oczywiście wskazana, może to też być czujnik ciśnieni w kolektorze ssącym.
Test Globalny>Wtrysk>Naprawa>Inicjalizacja Urządzeń Autoadaptacyjnych
Dalej robisz to co pisze komputer.Trzeba kilka razy wyłączyć zapłon i ponownie włączyć.Na koniec zapalic silnik i czekać do właczenia wentylatora.Ja nigdy tak długo nie czekam. _________________
Pozwolę się podpiąć pod ten temat z moim problemem
Auto gaśnie na wolnych obrotach. Na początku gasł sporadycznie, później częściej, zwłaszcza jak mokro i wilgotno. Teraz już praktycznie zawsze gaśnie na wolnych.
Wymieniałem cewkę zapłonową, padła. Ale to było jeszcze przed początkiem tego problemu.
Jak już praktycznie się jeździć nie dało to przeczyściłem przepustnicę, chociaż prawie wcale brudna nie była. Wymieniłem filtr powietrza, był strasznie zasyfiony. Wczoraj wymieniłem świece, jedna był mocno wypalona.
Wszystkie te operacje generalnie nic nie dały. No może poza tym że wymiana świec sprawiła że lepiej odpala po zgaśnięciu. Poprzednio długo trzeba było trzymać na rozruszniku.
Na tym moja wiedza się kończy, nie wiem co robić dalej. Żadna kontrolka się nie świeci. Podłączałem się przez ODBII aplikacją w telefonie i niby żadnych błędów nie ma, ale możliwe że coś źle robię. Wspomnianej Lexi nie mam, więc nie mogę podłączyć się kompem.
Ktoś coś?
Moje uto to C5 2.0 benzyna 2006 rok, bez gazu
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Citroen C5 ) Silnik iskrowy-uklad chłodzenia-układ zasilania-układ napędowy.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.