Panowie mam taki problem powyżej ktoś napisał ze numer Vin 9HZ ma fap i ja taki mam ale pod maską mam E2 w koleczku. Pytanie moje takie mam fapa czy nie?
Dołączył: 08 Lut 2010 Posty: 10 Skąd jesteś (miejscowość / region): jaworzno Posiadane auto: C4 Grand Picasso 2011
Piwa: 2/0
Wysłany: Czw 28 Sty 2016, 17:06
Temat postu:
dodatek do FAP
Witam
Posiadam Citroena c4 Grand picasso z 2011r 1,6cm3 112km
VIN -VF7UA9HR8BJ660879 ,( nie mam pojęcia czy można to stwierdzić po VIN-ie )
może ktoś z kolegów mi podpowie jaki dodatek mam w nim zastosować do filtra cząstek stałych, bo jak pytałem osób na allegro co handlują tymi dodatkami, to każdy wskazywał taki jaki akurat sprzedaje, patrzyłem pod spód na pojemnik z dodatkiem i kolor na złączce jest biały,
Pozdrawiam
Witam
Posiadam Citroena c4 Grand picasso z 2011r 1,6cm3 112km
VIN -VF7UA9HR8BJ660879 ,( nie mam pojęcia czy można to stwierdzić po VIN-ie )
może ktoś z kolegów mi podpowie jaki dodatek mam w nim zastosować do filtra cząstek stałych, bo jak pytałem osób na allegro co handlują tymi dodatkami, to każdy wskazywał taki jaki akurat sprzedaje, patrzyłem pod spód na pojemnik z dodatkiem i kolor na złączce jest biały,
Pozdrawiam
Teoria mówi tak,że do numeru OPR :12165-był płyn INFINEUM F7995,posiadający zielony zatrzask na zbiorniku.Od nr. OPR :12166 - mamy płyn EOLYS POWERFLUX z niebieskim zatrzaskiem.Ten nr.OPR znajduje się pod nr.VIN przy drzwiach kierowcy.Jak masz biały to ciężko powiedzieć o co kaman.
Witam wszystkich właśnie zakupiłem C 4 Grand Picasso z 09.2011 z silnikiem 1.6 hdi DVD6C 9HR
82 km przebieg udokumentowany sprawdzony 131 tys po przejechaniu po mieście nic się nie działo
Z FAP kiedy wyjechałem na trasę i podgazowalem silnik na wysokich obrotach 4 tys to pojawił sie komunikat ze zapchany DPF i teraz kiedy go zapale i przejdę kilka kilometrów znowu jest komunikat i Servise . Czy mam już Fap do wymiany? Jak go naprawić, wcześniej jeździłem na benzynie .Proszę o pomoc ewentualnie z jaką prędkością na którym biegu itp aby to się naprawilo.
Z góry dziękuję za pomoc .
Edit:
Dodam, że silnik to 82 kw czyli 112 km a nie jak podałem 82 km.
Witam odkąd zakupiłem Cytrynke pojawiły się małe kłopoty silnik poczatkowo pokazywał komunikat Risk of parciple filter clogging -coś takiego jak obroty wskakiwaky do 4 tys .Obecnie przegonilem samochód na trasie błędy zniknęły.Jednak na trasie najnizsze spalanie to 7.8 lit. A miasto i poza miastem do 9.5 lit. Silnik charakterystycznie metalicznie stuka od biskuch obrotów przy przyspieszaniu.Podpięty byl do kompa i wyszlo małe ciśnienie w kolektorze dolotowym oraz błąd trzech cylindrów ,podejrzenie uszkodzenia wtryskow tyljo ze dziwne ze samochod nie kopci na duzych obrotach turbina działa kosmos jak dla mnie , każdy tylko twierdzi wtryski do wymiany....Proszę o pomoc bo co mechanik to inna diagnoza. Dodam, że samochód bez problemu odpala....
Dzień dobry, mam mały problem z określeniem jaki płyn wybrać. Mam citroena c4 picasso z 07.2010r. 1.6 HDI oznaczony UD9HZ. Zatrzask na zbiorniku mam koloru białego i tu sie pojawia problem z wyborem jaki płyn wybrać.
Proszę o jakieś wskazówki.
Witam
Jak kolegdzy podepną lexię to zobaczą: jaki jest stopień zużycia filtra w %, ilość pozostałego dodatku , różnicę ciśnień na wlocie i wylocie DPF-a. Monit o zapchaniu/ potrzebie wypalania pojawia się w okolicach 80% zapchania DPF-a, po poprawnym wypaleniu wartość ta spada o 10-15% (czyli zbija do 70-65%) . Wypalanie można wymusić lexią na postoju po osiągnięciu przez silnik odpowiedniej temperatury.
Jednak lepsze efekty daje czyszczenie manualne, Odkręcamy 2 śrubunki od pomiaru ciśnienia i 1 od temperatury z DPF, luzujemy osłonę ALU, ściągamy łączniki DPF-a z turbo i koćówą elastyczną , luzujemu opaskę na filtrze i wyciągamy wkład.
Czyścimy wkład i obudowe pozostałą w aucie (posiada sitka wejściowe), używałem płynu do mycia silników i myjki wysokociśnieniowej. Po takim zabiegu stopień zużycia lexia pokazała 15%.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Citroen C4 Picasso ) Silnik Diesel-uklad chłodzenia- układ zasilania-układ napędowy.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.