Przywracanie do stanu po zakupie, proszę o wszelkie sugestie
Hej, pacjent to 2.0 16v 2005 i kilka problemów, może ktoś juz miał podobnie albo nakieruje w poszukiwaniu rozwiązania
1. grzechocze przy odpalaniu/ faluje/ brak mocy/ błądy
ad1 " sterowanie elektrozaworu zmiennych faz rozrządu Nieprawidłowe działanie" ( sprzedający wymienił rozrząd, może źle ustawiony?)
ad2 "Usterka trwała Regulacja składu Odpowiedniośc"
2. Ksenon skrętny nie idzie płynnie za kierownicą tylko przeskakuje nie wiem czy tak powinno byc, błąd " brak komunikacji z czyjnkiem kąta kierwonicy wartośc otrzymana nieprawidłowa "
3.klimatyzacja nie działa, błędy "czujnik nasłonecznienia... czujnik wilgotności" nie pamiętam dokładnie (moze to mieć wpływ na to ze ona nie działa czy szukać gdzieś indziej ? czynnik/ kompresor
4.Mam zawieszenie hydro, wszystko podnosi ładnie i reguluje ale podczas jazdy Lewy P i Prawy T wydaje metaliczne dzwieki podczas jazdy nasilające sie wraz z obrotami kół, takie mam wrażenie, sfery?
Auto długo stało, kupiłem je mając swiadomośc tych usterek, jednak auto dobrze wyposażone i chciałbym je doprowadzić do stanu idealnego.
Re: ( Citroen C5 ) Przywracanie do stanu po zakupie, proszę o wszelkie sugestie
1
ad1 Grzechocze KZFR - koszt ok 1000 PLN
ad2 Tutaj kłania się źle wyregulowana instalacja LPG, są popsute mapy wtrysku, rada - otóż trzeba zrobić autoadaptacje urządzeń, pojeździć na Pb ok 100 km i pojechać na benzynie na regulację gazu
2
Ksenon ma zmieniać kierunek płynnie, uszkodzony jest reflektor
3
Masz błąd czujnika wilgotnośći ( nie przejmuj się ), nie ma to nic wspólnego z nie działającą klimą. Masz prawdopodobnie uszkodzoną chłodnicę klimy - koszt łączny ok 700 PLN
4
Najprawdopodobniej masz do wymiany łożyska tylnych wahaczy - koszt łączny ok 800 - 1000 PLN
Re: ( Citroen C5 ) Przywracanie do stanu po zakupie, proszę o wszelkie sugestie
__Robert__ napisał:
1
ad1 Grzechocze KZFR - koszt ok 1000 PLN
ad2 Tutaj kłania się źle wyregulowana instalacja LPG, są popsute mapy wtrysku, rada - otóż trzeba zrobić autoadaptacje urządzeń, pojeździć na Pb ok 100 km i pojechać na benzynie na regulację gazu
Błąd elektrozaworu jest, może on zle steruje kołem? to grzechotanie nie jest takie metaliczne jak na filmikach tutaj https://www.youtube.com/watch?v=h0pPRP2bOqc , hałas raczej wynika z nierównej pracy
2
Ksenon ma zmieniać kierunek płynnie, uszkodzony jest reflektor
Błąd kąta skrętu nie ma nic wspólnego ?
3
Masz błąd czujnika wilgotnośći ( nie przejmuj się ), nie ma to nic wspólnego z nie działającą klimą. Masz prawdopodobnie uszkodzoną chłodnicę klimy - koszt łączny ok 700 PLN
4
Najprawdopodobniej masz do wymiany łożyska tylnych wahaczy - koszt łączny ok 800 - 1000 PLN
Re: ( Citroen C5 ) Przywracanie do stanu po zakupie, proszę o wszelkie sugestie
Cytat:
1. grzechocze przy odpalaniu/ faluje/ brak mocy/ błądy
ad1 " sterowanie elektrozaworu zmiennych faz rozrządu Nieprawidłowe działanie" ( sprzedający wymienił rozrząd, może źle ustawiony?)
ad2 "Usterka trwała Regulacja składu Odpowiedniośc"
Witam.
Miałem podobnie - u mnie pomogła wymiana map sensora - czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym.
Objawy miałem takie, że auto w ogóle nie mogło ruszyć (ledwo ruszało) z miejsca, wchodziło do 2500 obrtów i brak mocy. Błąd na wyświetlaczu: Pollution fault.
Przy odpalaniu nieśmiało grzechotał, niskie obroty były w granicach 900 i falowały od 800 od 1000.
Taki bajer miałem końcem 2017r.
ps.
Wczoraj wymieniłem kolejny raz ten sam czujnik, gdyż miałem inny problem, podczas normalnej zmiany biegów 1-2, 2-3, 3-4 itd po naciśnieciu sprzęgła (wysprzęgleniu), nie dotykając pedału gazu obroty wzrastały, zamiast opadać. Wyglądało to tak jakby przyspieszając na 2 biegu do 3000 obrotów, puszczając gaz, wciskając sprzęgło, silnik(komputer) podbijał na 2-3 sekundy obroty na 3600, po czym obroty opadały i dopiero można było puścić pedał sprzęgła już na 3 biegu aby nie szarpać. Analogicznie kolejne zmiany biegów.
ps2. spalanie spadło z 14 na standardowe 10-11 lpg, poprawiła się kultura pracy zarówno na benzynie jak i lpg.
Czujnik taki 140 zł zamiennik nowy - na "aukcjach" można zakupić taniej orginalny, lecz używany.
ps3. U mnie to wyglądało w ten sposób, że ten czujnik nie psuł się z dnia na dzień, tylko najprawdopodobniej stopniowo, podawał inne wartości ciśnienia do komputera, przez to ciężko wyczuć co dzieje się z silnikiem, bo przecież jeździ i przyspiesza.
auto w moim przypadku jedzie plynnie tylko jak mu depne mocno to "buczy" a nie jedzie, musze delikatnie wciskac gaz.
Auto odstawiłem do mechanika, zobaczymy co powie.
Bardziej od silnika martwią mnie te dzwine stuki podczas jazdy ( po prostym i zaczyna sie od samego poczatku przy ruszaniu i wzrasta wraz z obrotami koła) Kupilem na 18 calowych felgach, może tam cos obciera ... _________________ Pozdrawiam
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Citroen C5 ) Silnik iskrowy-uklad chłodzenia-układ zasilania-układ napędowy.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.