P0401 "Układ recyrkulacji spalin - wykryty niewystarczający przepływ" - wywala mi taki błąd , wymieniona została chłodniczka spalin i nowy egr , po odpaleniu 3 minuty pracuje silnik i wywala błąd . Gdzie szukać przyczyny , czy ktoś się już spotkał z tym - pozdrawiam c5 2.0 hdi
mi też wywala ten błąd .. tzn. 1 raz w sierpniu , skasowano i było OK do ostatniej środy - znów wyleciał engine fault i po podłączeniu się do autka ten sam błąd - znów skasowano i dziś mam znów ( przejechałem jakieś 700 km ). Myślę nad wymianą EGR lub przynajmniej wykręceniu i przeczyszczeniu.
Moje pytanie - czy czyszczenie coś pomoże ? czy od razu wymiana ?
aktualny przebieg silnika trochę ponad 211 tys. km
mi też wywala ten błąd .. tzn. 1 raz w sierpniu , skasowano i było OK do ostatniej środy - znów wyleciał engine fault i po podłączeniu się do autka ten sam błąd - znów skasowano i dziś mam znów ( przejechałem jakieś 700 km ). Myślę nad wymianą EGR lub przynajmniej wykręceniu i przeczyszczeniu.
Moje pytanie - czy czyszczenie coś pomoże ? czy od razu wymiana ?
aktualny przebieg silnika trochę ponad 211 tys. km
ja mam nówkę założoną i wywala wkręca się do 3000 obr i dalej nic - ale dzisiaj odłączyłem przepływkę i o dziwo auto śmiga jak podepnę to znowu 3000 tys i odcięcie - chyba przepływka pada
najlepsze , że u mnie nie ma żadnych oznak .. tzn 1 raz spadła moc , nie wkręcał się na obroty ale po wyłączeniu i odpaleniu ponownie wróciło do normy. Teraz błąd wywala , świeci się kontrolka od silnika a auto jedzie jak zawsze ( zero dymienia, zero spadku mocy, spalanie normalne ). Tylko , że ta świecą ca kontrolka [ cenzura ]....
Ja mam to samo. Zapala się "antipol..." i świeci się przez dwa tygodnie. Potem sam gaśnie na następne dwa tygodnie. Facet od którego kupiłem auto miał tak samo przez długi czas. Dostałem nawet od niego dużo kwitów z ASO ze zgłoszeniem "zapala się antipollution" a w czynnościach wykonanych są wymiana świec, wymiana cewki, wymiana tłumika, interwencja w soft, czyszczenia, regulacje i pare innych za które zdrowo beknął. Jak widać problemu nie rozwiązali nawet w ASO. Później facet się z tym pogodził i tak jeździł.
PO401 to nie tylko zawór EGR trzeba zdjac kolektor dolotowy wyczyscić i kanały też dodatkowo trzeba dokupić do nastawnika kolektora podpórke poszukaj na internecie zamontowac która ustabilizuje ośke z klapkami bo jak dasz gazu obroty duze klapki powinny byc w poziomie a one idą do góry przysłaniaja kanały a komputer szybko podaje za mały przeplyw bo wtedy jest za mały.Tak miałem _________________ JA
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Citroen C5 ) Silnik Diesel-uklad chłodzenia -układ zasilania-układ napędowy.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.