Ja mam 230tyś przejechane, jak go kupiłem to miał 150tyś, domniemam zatem, że sprzęgło i dwumas fabryczne.
Póki co nie myślę o wymianie, chociaż jakieś dźwięki "skrzypienia" dochodzą do moich uszu przy zapalaniu i zmianie biegów jak jest nie rozgrzany, ale nie wiem czy to nie jakieś elementy zawieszenia silnika tak hałasują. _________________
Witam.
Stoję przed kupnem kolejnego auta i spodobało mi sie C4 picasso.
NIestety gdzie nie wejde na forum o automatach, to tylko same negatywy.
Kumpel kupil uzywke na taryfe wersje Grand 2.0 Pb z MCP i LPG. Po paru miesiacach uzytkowania skrzynia zaczela szwankowac. Okazalo sie, ze wysprzeglik puscil olej, ktory troche w skrzyni ponamieszal. Wymienil kpl. sprzeglo z dosciskiem . Naprawa 3tys zl. Miesiac pozniej pojawilo sie za kazdym razem przy ruszaniu mocne uderzenie na skrzyni, a w czasie kazdy juz jest OK. Na razie tego nie zdiagnozowal.
Ja chce kupic podobne zestawienie, czyli 2.0Pb by miec jakas tam moc pod maska, i zagazowac . Interesuje mnie wersja krotka auta.
Auta w sprzedazy sa z roznym przebiegiem i nie wiem czy zwracac na to uwage, skroro co niektorzy skrzynie juz naprawial przy ok 100kkm, a co niektorzy maja juz ponad 200kkm i nic sie ze skrzynia nie dzieje.
Na co zwrocic uwage przy kupnie auta z ta skrzynia?
Uzywam dwie Merivy easytronic, jedna przed druga po lifcie. Skrzynie nieby te same ale dziala inaczej. Jedna plynnie zmienia biegi, ale wsteczny wchodzi mi twardo ze zgrzytem (przebieg 105kkm), w drugiej skrzyni przy zmianie boegow czuc uderzenie, ktore jest ode momentu zakupu auta (kupione przy ok 124kkm, teraz mam 145kkm). W miedzyczasie w tej drugiej skrzyni wymienilem olej w sterowniku i zrobilem adaptacje ktora polepszyla jej zachowanie w korku. Ta zmniejszym przebiegiem w korku nie potrafi plynnie jechac - pewnie potrzebna rowniez adaptacja
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Citroen C4 Picasso ) Silnik Diesel-uklad chłodzenia- układ zasilania-układ napędowy.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.