U mnie ten problem sam sie rozwiązał jak po podłączeniu pod lexie bawiłem się swiatłami. Sprawdzałem silniczki czy skręcają sie lampy i na koniec kliknąłem na ustawienie centralne i od tej pory nie mam problemu z migającą kontrolką. Żarówek nie zmieniałem, a ostatnio nawet jak miałem słaby akumulator to też nic nie migało, więc aku raczej nie ma na to wpływu. Ostatnio podczas gestej mgły miałem okazję sprawdzić, że skrętne ksenony też działają bez problemu. Jeśli masz możliwość podpięcia pod lexie to warto sprawdzić takie rozwiązanie
U mnie ten problem sam sie rozwiązał jak po podłączeniu pod lexie bawiłem się swiatłami. Sprawdzałem silniczki czy skręcają sie lampy i na koniec kliknąłem na ustawienie centralne i od tej pory nie mam problemu z migającą kontrolką. Żarówek nie zmieniałem, a ostatnio nawet jak miałem słaby akumulator to też nic nie migało, więc aku raczej nie ma na to wpływu. Ostatnio podczas gestej mgły miałem okazję sprawdzić, że skrętne ksenony też działają bez problemu. Jeśli masz możliwość podpięcia pod lexie to warto sprawdzić takie rozwiązanie
Cześć kolego.
Właściwie masz rację. Kupiłem interfejs i kilka dni temu bawiłem się tym. Przy okazji kasowałem licznik oleju w skrzyni bo wymieniałem dynamicznie. Sprawdziłem też światła. I testowałem sobie to skręt w prawo, to w lewo, góra i dół. Na koniec zadałem pozycję centralną. I spokój, kontrolka nie miga, a błąd zniknął
Poprzednie wątki mówiły o czujniku stopu. Na szczęście ma on się dobrze.
Chvialbym odświeżyć temat. Mianowicie zauważyłem, że co jakiś czas kontrolka zaczyna mrugać(oczywiscie światła działają, skrętne xenony również). Wydaje mi się że zaczyna się przy drganiach i najlepsze, że przestanie migać jeśli skręcę kierownica w lewo do oporu.(w prawo nic nie daje). Na lexi pokazuje błąd zbyt dużego napięcia, więc może pojawiać się na skutek słabszych styków czy też drgan. Czy ktoś to może potwierdzić? Czy rzeczywiście wycentrowanie świateł pomoże i gdzie tego szukać w lexi? _________________ Mój pierwszy Cytrynian Hydronu
Po wymianie żarówek od postojowek oraz od podświetlenia tablicy rejestracyjnej na zwykle (wcześniej były ledowe z canbus) problem z błędem wysokiego napięcia zniknął _________________ Mój pierwszy Cytrynian Hydronu
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Citroen C5 ) Elektryka/Elektronika/Komunikaty.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.