Witam koledzy mam problem. Jak jeżdżę normalnie wsio jest ok problem jest tego rodzaju że gdy depnę na maxa to silnik ciągnie i po kilku sekundach wyłącza turbo zapala siębłąd engine fault repair need i błąd esp. Muszę zgasić silnik i zapalić ponownie wówczas błąd znika. Wymieniłem przepływomierz na używany i wymieniłem zawór n75 nowy i nadal błąd jak mocno depnę. Po strone dolotu jest trochę oleju przy turbo ale dosłownie kropla. Czyściłem vtg preparatem turbo cleaner od wynnsa nic nie pomogło. Auto mam wywalony fap i chip. Błędy czytałem z aplikacji torque to wywala p 0234 jakieś pomysły?
Trzeba podpiąć lexie i przejechać się i sprawdzić ciśnienie turbo zadane i zmierzone oraz jakie błędy wykrywa. Z reguły winny jest czujnik kopiowania turbiny lub coś z wiązką, ale to trzeba sprawdzić organoleptycznie po sprawdzeniu lexią.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Citroen C5 ) Silnik Diesel-uklad chłodzenia -układ zasilania-układ napędowy.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.