Witam, podstawowe pytanie - po co Ci to ??
Jeśli do tuningu - to jak kolega wyżej napisał. 1.6 hdi ładnie się chipuje - możesz docisnać do 140 koni.
Ceny różne - mi proponowali w pakiecie chip+czyszczenie smoka+wywalenie EGRa i Fapa + sofcik za jakieś 1400 zł.
Ja już mam zrobiony czip i dodatkowo po zużytym sprzęgle i turbo wszystko wymienione: sprzęgło wzmocnione (kewlar) i turbo hybrid gt1544v ciepła strona i gt2052V zimna strona, airbox zamiast standardowego filtra, downpipe i wywyalony egr i dpf, przepustnica też usunięta i intercooler z przodu, dało 345Nn i 153 konie na dynomentrze, przy doładowaniu 1,36 bar.
Chłopaki mówili że przelewy są w porządku ale mogą nie wyrabiać końcówki wtrysków i przydałoby się je wyjąc i sprawdzić bo przy doładowaniu 1,5 bar moc spadała a dym rósł a silnik nie mógł połknąć doaładowania:) pomyślałem że przy wyjęciu wymieniłbym je na świeże lub lepsze (wydajniejsze) i zastanawiałem się nad bosch od 1.6 hdi ale po lifcie, wtedy być może można pokusić się o w miarę bezpieczne 180 koni.
Ooo kolego to ty duzego specjalisty juz potrzebujesz. Zrobiles wszytko co ja bym chcialbym w swoim zrobic. Poszukaj tu na forum spotkalo sie tu dwoch mocnych tuningowcow od 1.6 _________________ Maciek
Pomogłem - brawo JA.
wtryski bym zostawił na razie i poszukał pompy od 2.2 hdi a czujnik ciśnienia paliwa zostawiasz z 1.6 hdi a mocy będzie więcej po nowym chipie. _________________ Pomagam więc Stawiasz Piwo!
a pompa podejdzie plug&play ? mój tuner mówił że podniesienie ciśnienia nic nie daje, tylko podniesiony czas wtrysku i doładowanie. Wspominał też o możliwych zapchanych wlotach kolektora ssącego lub wydechowego, bo poprzednie turbo waliło olejem już po 5tyś od wymiany, czyściłem je bez demontażu Liqui Moly Intakes... płyn wchodził gładko bez dławienia silnika, więc raczej jest dobry przelot.
Ja już mam zrobiony czip i dodatkowo po zużytym sprzęgle i turbo wszystko wymienione: sprzęgło wzmocnione (kewlar) i turbo hybrid gt1544v ciepła strona i gt2052V zimna strona, airbox zamiast standardowego filtra, downpipe i wywyalony egr i dpf, przepustnica też usunięta i intercooler z przodu, dało 345Nn i 153 konie na dynomentrze, przy doładowaniu 1,36 bar.
Chłopaki mówili że przelewy są w porządku ale mogą nie wyrabiać końcówki wtrysków i przydałoby się je wyjąc i sprawdzić bo przy doładowaniu 1,5 bar moc spadała a dym rósł a silnik nie mógł połknąć doaładowania:) pomyślałem że przy wyjęciu wymieniłbym je na świeże lub lepsze (wydajniejsze) i zastanawiałem się nad bosch od 1.6 hdi ale po lifcie, wtedy być może można pokusić się o w miarę bezpieczne 180 koni.
Siema odświeża trochę temat bo wynik w moim 1.6hdintroche urósł i jest ma 190koni i 385Nn A wracając do wydajniejszych wtryskiwaczy to są to bosch z końcówka w numerze 297, tak dla wiadomości gdyby ktoś chciał coś dłubać.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Citroen C4 Picasso ) Silnik Diesel-uklad chłodzenia- układ zasilania-układ napędowy.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.