Problem z silnikiem po wymianie paska rozrządu + pompa
Witam, nie dawno stałem się posiadaczem Cytrynki C4 Picasso 1.8 2008r. I jak to po zakupie, do mechanika na standardowe wymiany: olej, filtry, pasek + pompa, na badaniu w serwisie stwierdzili że jeszcze łącznik lewy stabilizatora. I tu się zaczęły schody po wymianie paska, pompy i łącznika stabilizatora lewego. Wyskakuje błąd p1160. Po odpalenie silnik chodzi jakby trochę nierówno i mam wrażenie że się mocniej trzęsie. Po za tym po przejechaniu raptem 20m (ledwo wyjedzie się z garażu od mechanika) pojawia się serwis, kontrolka ABS/ESR, na ekranie pokazuje się błąd hamulca i komunikat: Engine management system faulty. Wciskając gaz obroty dochodzą tylko do 2-2,5tys i zaczynają falować.
Z góry dziękuję za jakąkolwiek pomoc
Dołączył: 28 Wrz 2017 Posty: 4 Skąd jesteś (miejscowość / region): Śląsk Posiadane auto: Citroën C5 2.0hdi III
Piwa: 2/0
Wysłany: Pią 29 Wrz 2017, 16:30
Temat postu:
Re: ( Citroen C4 Picasso ) Problem z silnikiem po wymianie paska rozrządu + pompa
Witam
Mogę Ci doradzić tylko w kwestii ikony abs. Z tej strony co robili łącznik stabilizatora sprawdź czujnik abs czy nie jest przerwany Kabel lub delikatnie gdzieś przeciętny i ewentualnie wykręcić cały czujnik i sprawdzić czy nie jest zabrudzony. Pozdrawiam
Dołączył: 17 Mar 2017 Posty: 57 Skąd jesteś (miejscowość / region): Tuchola Posiadane auto: c4 grand picasso- gaz byla toyota corolla verso,xara picasso nissan sunny ,seat ibiza
Piwa: 5/2
Wysłany: Pią 29 Wrz 2017, 20:12
Temat postu:
Re: ( Citroen C4 Picasso ) Problem z silnikiem po wymianie paska rozrządu + pompa
a nie przestawili ci rozrzadu o jeden zabek ja bym to obstawial
Re: ( Citroen C4 Picasso ) Problem z silnikiem po wymianie paska rozrządu + pompa
Z rozrządem całkiem możliwe, bo nie miał blokad i radził sobie swoimi sposobami. Szukamy teraz blokad, żeby dokładnie zblokować, sprawdzić czy się nie przestawiło i porządnie ustawić :/ A z tym czujnikiem, będzie trzeba sprawdzić.
Dzięki piękne za odzew i pomoc
Re: ( Citroen C4 Picasso ) Problem z silnikiem po wymianie paska rozrządu + pompa
Dzięki piękne za porady, trochę to trwało. Może się to kiedyś komuś przyda - ostatecznie wyszła potrzeba adaptacji przepustnicy
No i nadszedł czas coby się cieszyć, bo autko śmiga jak ta lala
A tak poza tematem został mi komplet mocowania sprężyny na przód KYB, znaczy te górne mocowania jakby ktoś potrzebował to odstąpię w dobrej cenie
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Citroen C4 Picasso ) Silnik iskrowy-uklad chłodzenia-układ zasilania-układ napędowy.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.