Dołączył: 08 Mar 2017 Posty: 36 Skąd jesteś (miejscowość / region): Sosnowiec Posiadane auto: C5 sedan 2012 HDI 2,0
Piwa: 0/0
Wysłany: Sro 26 Kwi 2017, 07:53
Temat postu:
Uszkodzenie zegara na konsoli - problem znany?
Witam,
jestem w trakcie poszukiwania swojej pierwszej C5. Mam prośbę o pomoc w kilku kwestiach, jakie dostrzegłem w 2 oglądanych egzemplarzach:
1. Wyświetlacz środkowy na konsoli zegarów jest uszkodzony, pokazuje obraz w postaci poszadkowanych poziomych linii, z których co druga coś wyświetla.
- Czy może to być następstwo cofania licznika (rocznik 2011 i 95 tkm przebiegu).
2. Podczas odpalenia auta po wstępnych oględzinach poczułem nagle mocny zapach ON, który utrzymywał się podczas jazdy testowej oraz po zgaszeniu silnika. Nadmieniam, że w aucie regenerowano pompę wtryskową i wtryskiwacze kilka dni temu. Dodatkowo sprzedawca stwierdził, że tak jest po dłuższym postoju kiedy auto przepala FAP (rocznik 2010 i 158 tkm przebiegu).
- Czy to może być prawda czy raczej jest to objaw jakiejś zbliżającej się większej awarii silnika?
3. Przy oględzinach wstępnych przed uruchomieniem sprawdzałem gruszki systemu zawieszenia hydractive w komorze silnika i na pewno były suche. Po jeździe testowej ok. 10 km i przejechaniu kilku kilometrów sprawdzałem je ponownie i niestety stwierdziłem, że są na nich ślady płynu LDS. Czy jak czytałem tutaj na forum jest to normalne "pocenie się" gruszek, czy raczej nie powinno tak być i będą do regeneracji? (rocznik 2010 i 158 tkm przebiegu)
C5 z pozycji 1 to import - silnik 1,6 HDI.
C5 z pozycji 2 i 3 to krajówka 2,0 HDI.
Tak na koniec to jestem bardzo zdeterminowany do posiadania C5, gdyż bardzo mi się podoba i tyle. Ale nie na tyle napalony, żeby brać pierwsze z brzegu. Na razie rozum bierze górę nad emocjami, na razie...
Wszystkim chętnym z góry dziękuję za wsparcie.
Re: ( Citroen C6 ) Uszkodzenie zegara na konsoli - problem znany?
1. Niestety padają wyświetlacze, typowy objaw.
2. Raczej coś było nieszczelne, nie powinno być czuć ON, z tym wypalaniem FAP to ściema, auto wypala FAP kiedy potrzeba, możliwe że nie jest wypalony i chce się wypalić, ale nie nie powinno być czuć żadnego ON. Dziwne że przy tak małym przebiegu były regenerowane wtryski i pompa (jakiś dokument-gwarancja na taki zabieg?).
3. Pytanie o jakich gruszkach mówisz? Siłowniki przy kołach powinny być suche, jeśli się pocą to niestety będą do wymiany, regenerowany przedni kosztuje około 700zł/stronę. Po chyba 2011 poprawili konstrukcje i teoretycznie nie powinny się tak uszkadzać
Silnik 1,6 jest trochę za mały do tej budy i wagi samochodu. Lepszym wyborem będzie 2.0 HDI 136 lub 163KM.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Citroen C6 ) Elektryka/Elektronika/Komunikaty.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.