Witam
Panowie, w tamtym roku kupiłem C5 na oponach letnich, kupiłem 4 nowe zimówki i je założyłem na sezon zimowy, natomiast z letnich zostały mi tylko dwie ( w dobrym stanie ) i dokupiłem kolejne dwie ( nowe ). Pytanko, czy te nowe dać na przód czy na tył?
Kupuje ktos 225/60/16 - co polecacie ? Uniroyal RE 2 - szybko mi się zjechały. w C5 x7 tourer 2,0 16V.
Na przeglądzie było że nacisk na przednia oś 980kg, auto w dowodzie 1695, ale zbiornik LPG (63L) zapewne jeszcze swoje dolozy _________________
jak bym nigdy nie miał auta to oczywiście mógłbym sobie strzelić w kolano czytając te bzdury ale mając głowę na karku założę nowe opony na przód. Tylne koła tez potrzebują dobrych opon ale nie musza być koniecznie nowe i nie łyse a w szczególności zimą. _________________ Pomagam więc Stawiasz Piwo!
Ilu użytkowników, tyle opini. Zalezy tez duzo od stylu jazdy. Ja jeżdżę spokojnie autem rodzinnym wiec poslizg osi tylnej mi nie zdarzyl. A nawet gdyby do takiego doszlo, to z przednim napedem latwiej wyprowadzic auto na dobrych oponach z przodu.
Poza tym przednia os ma mocniejsze hamulce wiec warto ja wyposazyc w lepsze opony aby w pelni to wykorzystać
Pewnie mnie wysmiejecie, ale co tam sie śmiejcie , kupiłem Dębica Presto UHP 2 225/55/17 101W. Parametry ma rewelacyjne, zobaczymy jak będzie w praktyce.
A ja kupiłem jeszcze tańsze Zeetex HP1000. O ile dobrze pamiętam to coś 235 PLN za sztukę. Są cichsze od Uniroyal Rainsport 3, a ustępują im nieznacznie tylko w hamowaniu na mokrym. Widziałem te opony założone w Porsche Cayenne.
Właściwie, to też mam nowe opony na jednej osi i miałem zagadkę czy na przód, czy na tył. Założyłem na tył, bo z przodu są jeszcze całkiem zdrowe.
Pewnie mnie wysmiejecie, ale co tam sie śmiejcie , kupiłem Dębica Presto UHP 2 225/55/17 101W. Parametry ma rewelacyjne, zobaczymy jak będzie w praktyce.
A ja kupiłem jeszcze tańsze Zeetex HP1000. O ile dobrze pamiętam to coś 235 PLN za sztukę. Są cichsze od Uniroyal Rainsport 3, a ustępują im nieznacznie tylko w hamowaniu na mokrym. Widziałem te opony założone w Porsche Cayenne.
Właściwie, to też mam nowe opony na jednej osi i miałem zagadkę czy na przód, czy na tył. Założyłem na tył, bo z przodu są jeszcze całkiem zdrowe.
Ja chyba zdecyduje się na Viking ProTech HP strasznie zachwalają w warsztacie wulkanizacyjnym, gdzie zawsze się zaopatrywałem w opony podobno grupa Continentala z 5 letnia gwarancja i cena tez przystępna jak na r18 bo takie potrzebuje pozdrawiam:)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.