Nie da się, trzeba zmienić oprogramowanie w ecu silnika, sa też takie emulatory które wlutowuje się do ecu i wtedy nie jest potrzebny czip w kluczyku ,ale Tobie nie o to chodzi......
Dzięki za info, po prostu czasem odpala od razu, czasami trzeba kilka razy zamknąć i otworzyć pilotem, aby auto odpaliło. Możliwe żeby to było przez jakieś zawilgocenie czy coś w tym rodzaju? W którym miejscu znajduje się sterowanie tego wszystkiego?
Kod Immo jest wpisany do ECU i komputera.
Musiałbyś podpiąć lexię żeby zobaczyć czy działa prawidłowo wszystko.
raz wpisany kod immo do ECU zostaje na stałe zapamiętany, żeby go ściągnąć trzeba rozebrać ECU i przez BDM100 go przeprogramować. Sam tak robiłem jak podmieniałem kalkulatory, jest trochę zabawy z tym.
Przy diagnostyce po wejściu do kalkulatora ECU jest informacja o tym, czy jest on zablokowany czy nie.
W twoim przypadku raczej jest to niemożliwe, gdyż auto nigdy by nie odpaliło, kręciło by rozrusznikiem bez efektu.
Raczej szukałbym problemów z kluczykiem lub cewką przy stacyjce. Najlepiej sprawdzić drugim kluczykiem, może on będzie lepiej łapał komunikację z BSI.
I oczywiście należy odczytać błędy z auta. przy podpiętej Lexi warto też zobaczyć rzeczywiste parametry silnika przy kręceniu rozrusznikiem. Komunikacja między ECU a BSI idzie po magistrali, jeżeli nie widzi układ kodu immo z ECU. nie widziałby też parametrów silnika, a co za tym idzie nie odpaliłby auta.
Kiedyś miałem problem z odpalaniem, winą był luźny kabel wysokoprądowy od rozrusznika. Do tego stwarzał niebezpieczeństwo, jakby spadł i dotknął masy z pewnością auto by się zapaliło. Potężny prąd płynie przez ten przewód, w momencie wybucha akumulator, a kabel się zapala. _________________ Citroen ZX->Berlingo->C5
Dołączył: 13 Mar 2009 Posty: 718 Skąd jesteś (miejscowość / region): Duisburg Niemcy Posiadane auto: Citroen C5 2.2 hdi 2001r.
Piwa: 76/36
Wysłany: Czw 05 Sty 2017, 22:17
Temat postu:
Re: ( Citroen C5 ) odłączenie immobilaizera
Witam. Czesto powodem problemow z immo moze byc tez slaby akumulator. Jesli przy rozruchu napiecie spada ponizej 9 V w instalacji przy rozruchu, immo natychmiast blokuje zezwolenie na rozruch i silnik nie odpala, pomimo krecacego rozrusznika. Pomaga usuniecie bledu immo, albo procedura przyuczenia pilota. Czasami blokada znika samoistnie po wzroscie napiecia . Radze uzywac w aucie dobry akumulator, bo jest to podstawa w eksploatacji samochodu z elektronika, a C5 ma tego troche na pokladzie. Moze na poczatek dobry test sprawnosci akumulatora, a dopiero potem szukanie problemow w immo.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Citroen C5 ) Elektryka/Elektronika/Komunikaty.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.