Trzeba usunąć wszystko do gołego plastiku i pomalować. Skonsultuj z jakimś specem lub oddaj do kogoś kto zajmuje się profesjonalnie takimi detalami. Trzeba idealnie dobrać lakier i pewnie jakiś podkład.
Może być problem z odtworzeniem faktury w takim kolorze. Z czarnym zwykle nie ma problemu. Takie naprawy dość często robi sie na uchwytach drzwi, przełącznikach itp.
Można oddać do hydrografiki, mi wycenili zrobienie hydrografiki konsoli środkowej + wszystkie listewki te wąski w drzwiach ( siwe ) na 700 zł _________________ Pozdrawiam Grzegorz Mazurek
Jak by ktoś chciał służę pomocą . Zapewne taniej niż hydrografika. Jestem na etapie odnawiania usuwania tych powłok. Robiłem już w wielu autkach. Mogą być dwa sposoby lakierowanie bądź polerowanie na wysoki połysk Black Piano. Poniżej efekt moich prac w moim C5
Odkopię trochę temat...
Odświeżałem ramkę przy dźwigni zmiany biegów oraz popielniczkę + schowek przy ramce.
- w kilku miejscach zeszła ta fantastyczna gumowa struktura...
Zdemontowałem całość, rozebrałem również elementy chromowane.
Na mokro zeszlifowałem ręcznie starą, gumową powłokę. Odtłuściłem i pomalowałem czarną farbą do zderzaków Boll.
Efekt jest taki, że całość wygląda jak nówka sztuka.
Ponieważ wcześniej podgrzałem spray - ten rozprowadzał się szybko i szybko wiązał tworząc jednolitą strukturę.
- nanosiłem kilka warstw na elementy.
Aktualnie ramka wygląda jak oryginał a po pół roku od renowacji nie posiada żadnych zarysowań, odprysków itd.
- jeżeli kogoś to zainteresuje, mogę podesłać zdjęcia jak całość wygląda po 6 miesiącach.
Koszt: kilka papierów wodnych, środek do odtłuszczania, spray Boll + kilka godzin pracy z przerwami na uzupełnienie płynów
- sądzę że w 50 zł się zamknąłem bez problemu.
Myślę, że w ten sposób spokojnie można samodzielnie odświeżyć również maskownice przy klamkach wewnątrz itd.
Podsumowując:
Nie trzeba być profesjonalnym lakiernikiem, żeby to dobrze i niedrogo pomalować.
Kolorystycznie całość pasuje do reszty i nie odróżnia się.
Powłoka odporna jest na ścieranie, nie pęka i nie łuszczy się.
Satysfakcja gwarantowana.
Załączam zdjęcia, wybaczcie kurz i odcisk palca
- wystawiłem na balkon aby lipcowy wiatr usunął zapach nowości.
_________________
Ostatnio zmieniony przez zwirek_bass dnia Sro 10 Sty 2018, 23:59, w całości zmieniany 1 raz
Jak by ktoś chciał służę pomocą . Zapewne taniej niż hydrografika. Jestem na etapie odnawiania usuwania tych powłok. Robiłem już w wielu autkach. Mogą być dwa sposoby lakierowanie bądź polerowanie na wysoki połysk Black Piano...
Czy po polerowaniu nanosisz jakiś lakier?
Najbardziej uciążliwe jest usuwanie tych powłok gumowych .
Robię to ręcznie, wyłącznie dla siebie, wodnymi papierami ale chętnie poznam alternatywę - oczywiście, jeżeli zechcesz się podzielić tajemnicą.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Citroen C5 ) Wnętrze-klimatyzacja-konsola-nawiew
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.