Zaznaczam, że przeczytałem wszystko co znalazłem w necie na ten temat. Mam taki kłopot, że w niespodziewanym momencie wyłącza mi sie wspomaganie. Stan oleju ok, bezpieczniki też dobre. Wyciągnąłem wtyczki z pompy popsikałem kontaktem i nic nie pomogło. We wtyczce 2 pinowej był smar, tak ma być? Komputer nie pokazuje żadnego błędu zwiazanego ze wspomaganiem. Mam tylko uporczywy błąd zwarcia w pedale przyśpieszenia. Wspomaganie wyłacza sie w czasie jazdy i potrafi po różnym czasie powrócić, czasami wraca po wyłączeniu silnika i ponownym odpaleniu lub nie wraca. Z tego co sie zorientowałem to ponoć kończy się pompa lub siada elektronika. Do mechaników nie mam zaufania i duzo zeczy staram się robic sam bo czas mi na to pozwala. Pytanie brzmi- czy jak kupie zregenerowaną pompę z gwarancją to wystarczy przełozyc odpowietrzyc i cieszyć sie ze sprawnego wspomagania? Czy przy zakupie zwrócic uwage na producenta pompy i numer bo podobno trzeba to jakoś zakodować. Jeszcze jedno pytanie co potrzeba przy wymianie nowego typu uszczelki opaski i oczywiście olej ma być Total Fluide LDS czy taki jaki zalecają Total fluide DA. _________________ Rusz głową, a rękom będzie lżej.
WŁASNA LEXIA
Widzę, że nikt nie chce pomóc. Problem rozwiązałem przez wymianę pompy wspomagania. Koszt całej operacji 522 zł z czego pompa 380 zł 2 lata gwarancji, płyn total DA taki jest wlewany fabrycznie 42zł no i montaż 100zł bo bez podnośnika było by ciężko. Trzeba zdemontować koło, nadkole, zbiornik spryskiwaczy i wtedy jest dostęp. Pompa jest już zaprogramowana i nic nie trzeba robić lexią. Uwaga jeśli macie taki sam przypadek jak mój to 95% uwalona jest elektronika w pompie. _________________ Rusz głową, a rękom będzie lżej.
WŁASNA LEXIA
kolego leci piwko.. u mnie jest to samo.. niestety u mnie wspomaganie ostnio wyłączyło się i już nie włacza się . chyba ze krótko po rozruchu.. mógłbyś polecić aukcje z pompą ?
Facet jest z Kielc zajmuje się zawodowo regeneracja pomp. Jedyne ale do pompy to to, że w regenerowanej nie mogę się połączyć lexią. Podejrzewam, że znalazł słaby punkt w elektronice jakoś go obchodzi i pompa ożywa.
http://allegro.pl/pompa-wspomagania-peugeot-307-citroen-c4-gw-24-m-i6395181508.html
Zdrożał. _________________ Rusz głową, a rękom będzie lżej.
WŁASNA LEXIA
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Citroen C4 ) Układ jezdny-układ hamulcowy-układ kierowniczy-zawieszenie
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.