Witam
Od niedawna jestem posiadaczem cytrynki mam pytanie o zawieszenie , kupując autko było na felgach citroena 16 zmieniłem koła na zimówki 15 wydaje mi się że przód jest zbyt wysoko podniesiony ponadto coś stuka po najechaniu na jakąś nierówność na drodze czy to wina mniejszych felg?
Niestety nie wiem czy majster zmieniający koła podniułs auto na maxa przy wymianie mogło to spowodować jakąś usterkę?
Witaj kolego.
Miałem podobny problem, tyle, że felg nie zmieniałem.
Coś stukało przy najeżdżaniu na dziurę (tylko z przodu).
Okazało się, że przód mam podniesiony w stosunku do tyłu o 3 - 4 cm.
Od środka dekielka do krawędzi nadkola miałem z tyłu 39, z przodu 42,5 cm.
Wjechałem na kanał, wyregulowałem obejmę na stabilizatorze, która steruje potencjometrem wysokości, auto obniżyło się do nominalnej wartości i stukanie ustąpiło.
Aha, jeszcze jednym objawem była niemożność podniesienia przodu na maksymalną wysokość. Pompa cały czas kręciła. Po obniżeniu wszystko chodzi jak trzeba.
Mam felgi 17", niestety nie wiem jaka powinna być odległość od nadkola przy 15".
Powodzenia.
Drani skoro jesteś świeżo po serwisie to czy mógłbyś zmierzyć na zapalonym silniku ile u Ciebie wynosi odległość od środka dekla do rantu błotnika zarówno z przodu i z tyłu ??. Była by to cenna informacja bo chodzą różne opinie co do wysokości i różnic pomiędzy przodem a tyłem .
Witam
Po wielu trudach w końcu się udało mała regulacja wysokości stabilizatora przód autka obniżył się o 5 cm i wszystko wróciło do normy nic nie stuka. Ciekawe czy jak zmienię koła na letnie to sytuacja się powtórzy zobaczymy czas pokarze.
No i jak zwykle, gadka - szmatka, chłopie napisz na ile ustawiłeś od osi piasty do rantu błotnika, przód i tył, bo tak to wiesz gdzie możesz włożyć taką informację,
Trafiłem na podobny temat na forum peugeota
http://peugeotklub.pl/showthread.php?45841-C5-X7-Potrzebne-dane-do-regulacji-wysoko%C5%9Bci-zawieszenia
Niestety tutaj też nikt jednoznacznie nie określił jaki ma być konkretnie wynik pomiaru od środka kapsla do nadkola na odpalonym silniku, ale jest serwisówka jak to powinno się prawidłowo ustawić.
Ma ktoś już może ustawione prawidłowo i może zmierzyć wysokość od środka kapsla do nadkola?
Witam!
Dzięki temu forum i ja uporałem się z tłukącym się przodem obniżając hydrowóz.
Zastanowiła mnie opóźniona reakcja auta na przestawienie czujnika wysokości - tak ma być ?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.